Articole cariera

Caut Angajator
Simplifica, elimina, organizeaza – managementul timpului

Managementul timpului vizeaza un set de principii, practici si sisteme utilizate pentru a realiza in mod eficient un anumit task.  Principala cauza a esecului in indeplinirea acestuia este lipsa unei autodiscipline riguroase, iar aceasta se traduce prin lipsa performantei la locul de munca. Insa, abilitatile de management al timpului pot fi invatate, iar autodisciplina poate fi impusa. Printr-un efort directionat...

Gestioneaza corect timpul cu 15 aplicatii gratuite si un plan de 18 minute

Nu este usor sa iti organizezi timpul si sa indeplinesti cu succes toate proiectele in care esti implicat. Pentru ca obiectivele profesionale sunt foarte importante pentru fiecare persoana, ti-am pregatit cateva instrumente care te vor ajuta sa iti gestionezi timpul si sa iti indeplinesti obiectivele.

Centrul de Evaluare si Dezvoltare

DE CE, fara a fi trimis de o companie, TE-AI TRIMITE TU INSUTI LA UN Assessment Center/Development Center? Din perspectiva dezvoltarii, un ACDC este instrumentul de reflectie ideal, oferind candidatului ocazia de a reflecta asupra propriilor comportamente si valori si de a-si confrunta perceptia de sine cu observatiile obiective ale evaluatorilor dobandind astfel o harta a compentetelor sale actuale, a resurselor disponibile...

Work - life balance: Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala

Daca intre 1986 si 1996 s-a vorbit despre echilibrul dintre viata personala si cea profesionala de doar 32 de ori in media, doar in 2007 a fost mentionat de 1674 de ori. Trebuie sa ne amintim constant ca serviciul este doar o parte foarte importanta din viata noastra, nu cea mai importanta. Chiar daca acesta tinde sa preia si sa consume mare parte din timpul nostru, trebuie sa gasim un echilibru intre cariera si viata...

Work – life balance: Cele 6 componente ale echilibrului dintre cariera si viata personala

Adevaratul echilibru dintre viata profesionala si viata privata este dat de abilitatea de a experimenta controlul si de a ramane productiv si competitiv la locul de munca, mentinand, in acelasi timp, o viata fericita si sanatoasa in timpul liber. Mai multe discipline sprijina acest echilibru, desi, individual, niciuna dintre acestea nu este sinonima cu echilibrul viata persoanala – cariera.    

Ce competente si abilitati cauta angajatorii?

Toti angajatorii cauta un set specific de abilitati si competente care se pliaza pe cerintele unui anumit job. Insa, dincolo de abilitatile specifice necesare pentru job-ul respectiv, exista anumite abilitati care, chiar daca nu sunt trecute in fisa postului, sunt universal cautate de angajatori. Afla care sunt acestea, stimuleaza-le si trece-ti-le in CV pentru a-ti mari sansele de a fi chemat la interviu.

In ce domenii te poti angaja fara experienta anterioara

Studentii si proaspat absolventii intampina adesea problema lipsei de experienta in momentul in care decid sa-si caute un job. Exista insa cateva domenii in care experienta anterioara nu este cea mai relevanta pentru angajator. De asemenea, exista companii care ofera in mod recurent joburi si programe de internship pentru tinerii aflati la inceput de drum.    

Programe de internship 2014

In 2014 ai de ales dintr-o varietate mare de programe de internship si trainee pentru care poti sa aplici. Angajatorii recruteaza pentru programe de Internship, Traineeship, stagii de practica, programe de Graduate Recruitment dar si pentru posturi entry-lever – pentru care trebuie sa ai experienta de lucru intre 0-1 an.      

Abilitati necesare in functie de industria in care vrei sa lucrezi

Cand sunt intr-un interviu cu un candidat, oamenii de HR analizeaza compatibilitatea acestuia cu job-ul pentru care aplica comparand lista de abilitati pe care acesta o evidentiaza cu abilitatile si competentele necesare pentru job. Afla care sunt abilitatile pe care oamenii de HR le cauta la un candidat din industria in care lucrezi. Stimuland aceste abilitati si subliniindu-le in CV sau in scrisoarea de intentie, te va ajuta...

5 greseli majore in redactarea unui CV

Recruiterii primesc, in medie, 250 de CV-uri pentru un post deschis, cu mici diferente, in functie de domeniu sau industrie. Primul dintre acestea este trimis la 200 de secunde dupa postarea job-ului. Afla care sunt cele mai intalnite greseli in CV si cum le poti evita, astfel incat sa fii chemat la interviu.