Database Administrator

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    • Diplomă universitară în informatică, telecomunicaţii sau in domeniul tehnic
    • Minim 3 ani în administrare de baze de date
    • Experienta in arhitecturi complexe cu baze de date: clustering, replicare (Mirroring, DataGuard,).
    • Coordonarea de proiecte in zona de baze de date
    • Abilitati de administrare avansate.
    • Abilitati de a lua decizii prin analiza riscurilor, implicatiilor, prioritatilor, constrangerilor tehnice si de timp
    • Cunoaşterea sistemelor şi arhitecturii bazelor de date Microsoft SQL este un plus
    • Monitorizare proactiva
    • Capacitate excelentă de organizare a bazelor de date şi planificare
    • Bună cunoaştere a sistemelor de operare, de preferat Windows, Linux şi Unix
    • Cunoaşterea tehnologiilor de securitate şi replicare
    • Experienţă în domeniul aplicaţiilor şi proceselor de suport IT
    • Cunoaştere componentelor IT enteprise (servere, stocare, reţea, SAN)
    • Experienţă solidă cu diverse echipamente şi platforme hardware
    • Disponibilitatea de a învăța noi tehnologii la locul de muncă
    • Flexibilitate pentru a deprinde noi abilități
    • Disponibilitate de a calatori in afara orasului cand este nevoie
    • Abilitati foarte bune de comunicare
    • Spirit de echipa
    • Orientare catre client,
    • Orientare catre rezolvarea problemelor si capacitatea de a lua decizii rapid
    • Aptitudini de invatare rapida
    • Proactivitate
    • Abilitati de gestionare aproiectelor
    • Limba engleză (fluent, atât scris cât şi vorbit), cunostinte de limba germana constituie un avantaj
    • Foarte bune cunoştinţe de MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Access, MS Project)

    Responsabilitati

    • Instalează produsele software de baze de date
    • Asigură disponibilitatea, consistenţa, monitorizarea, securitatea şi operativitatea bazelor de date pentru activităţile corespunzătoare
    • Implementează diverse configuraţii impuse de furnizor şi clienţii interni în baze de date şi se asigură că cerinţele aplicatiilor şi specificaţiile sistemelor sunt respectate.
    • Este implicat în proiectarea bazelor de date, documentarea sistemelor şi rezolvarea problemele apărute pe bazele de date
    • Oferta suport tehnic pentru bazele de date în domenii cum ar fi metode şi timp de acces, validări, protecţie şi securitate, instrucţiuni, metode statistice şi dicţionare ale bazei de date
    • Monitorizează standardele şi procedurile, integrarea sistemelor prin proiectarea bazelor de date pentru întreţinerea şi creşterea nivelului de integritate a acestora
    • Precizează informaţii necesare pentru implementarea sistemelor de producţie cum ar fi configurarea bazei de date, întocmirea tabelelor, indexurilor şi userilor, documentare, crearea unor fişiere de siguranţă şi recuperarea datelor pierdute.
    • Configurează şi întreţine baze de date de mari dimensiuni
    • Administrează şi supraveghează funcţionarea corectă a bazelor de date instalate
    • Asistă introducerea de software noi ce vor fi instalate pe serverele băncii
    • Controlează permisiunile de acces şi priorităţile în ceea ce priveşte datele stocate
    • Monitorizează şi corectează problemele apărute în legătură cu bazele de date
    • Se asigură de funcţionarea corectă a stocării, arhivării, efectuării unei copii de siguranţă şi a procedurilor de recuperare în ceea ce priveşte bazele de date
    • Asigură performanţe şi durate de funcţionare conform parametrilor aferenti (de ex. RTO, RPO)
    • Face propuneri privind îmbunătăţirea sistemelor de infrastructură
    • Asigură conformitatea cu şi respectarea standardelor de grup şi recomandările autorităţilor locale; menţine contactul cu diviziile de operaţiuni ale grupului şi autorităţile locale
    • Întocmeşte şi întreţine documentaţia sistemelor
    • Toate responsabilităţile ocupantului acestui post sunt completate cu proceduri şi regulamente interne. Angajatul are responsabilitatea cunoaşterii celor mai noi proceduri în vigoare.
    • Asigură intervenţia (la distanta) sau se deplaseaza la banca, in cazul in care situatia o impune, conform instructiunilor sefului direct si programului lunar de asigurarea suportului, stabilit de acesta
    • Asigură suportul IT pe sfera sa de activitate, in afara orelor de program, inclusiv in zilele nelucratoare, prin obligatia de a raspunde la telefon conform programului lunar stabilit de seful ierahic superior si adus la cunostinta sa la inceputul fiecarei luni.