Articole cariera

Caut Angajator
10 motive sa pleci intr-un internship international prin AIESEC

Global Internship Program are scopul de a dezvolta potentialul de leadership al tinerilor romani prin oportunitatea de a lucra intr-un mediu multicultural, in una din cele 124 tari si teritorii in care AIESEC este prezent, pentru o perioada cuprinsa intre 3 si 18 luni. Programul ofera tinerilor o experienta usor diferita de ceea ce au intalnit pana acum, pentru a invata ceea ce nu au invatat la scoala sau in mediul de lucru...

Afla ce planuri de recrutare au TOP 10 banci din Romania

Interesat sa lucrezi in domeniul financiar-bancar? Atunci afla care sunt planurile de angajare din urmatoarea perioada ale celor mai bine cotate 10 banci din Romania. Vezi ce oportunitati de cariera sunt disponibile, dar si care sunt programele pentru studenti si proaspat absolventi.    

5 abilitati de cariera pe care le dezvolti din Jocurile pe PC

Jocurile pe PC reprezinta o modalitate foarte relaxanta de a-ti petrece timpul liber. Acestea sunt insa si un exercitiu bun, prin care poti dobandi abilitati utile in cariera. Subiectul a devenit in ultimii ani foarte controversat si multe cercetari si-au propus sa analizeze care sunt principalele efecte pe care le au asupra creierului. Iata o parte din aceste efecte pozitive care te vor ajuta in cariera...  

6 abilitati de cariera pe care le dezvolti la cumparaturi

Fara sa constientizam, multe abilitati se formeaza din cele mai simple si mai placute pasiuni din viata de zi cu zi, iar una dintre acestea este shoppingul. Daca te consideri un expert cand vine vorba de cumparaturi, iata care sunt principalele skilluri pe care le-ai dobandit si care te vor ajuta la locul de munca...  

Orientarea catre rezultate

Orientarea catre rezultate presupune asumarea responsabilitatilor si depunerea, in mod constant, a unui efort pentru a atinge rezultatele propuse.  Trebuie sa fii capabil sa te auto-motivezi, sa perseverezi chiar si atunci cand cei din jur renunta, sa investesti timp si resurse pentru a-ti atinge obiectivele prestabilite in timpul stabilit.    

Abilitatile de comunicare

Printre cele mai cautate si apreciate de angajatori se numara abilitatile de comunicare. Comunicarea este actul de transfer al informatiilor dintr-un loc in altul (de la o persoana la alta), verbal, scris (folosind carti, reviste, e-mail, site etc.), vizual (folosind tabele, logo-uri, grafice etc.) sau non-verbal (folosind limbajul trupului, gesturi, tonul si intensitatea vocii).

Rezolvarea de probleme

Cei care detin aceasta abilitate, construiesc abordari logice pentru a rezolva probleme, pentru a gestiona oportunitatile sau situatiile imediate, bazandu-se pe propria pregatire si pe cunostinte, dar cautand si alte referinte sau resurse.    

Flexibilitatea sau Adaptabilitatea

O persoana definita de flexibilitate si adaptabilitate schimba metoda de lucru sau abordarea cand este necesar, pentru a atinge un obiectiv sau pentru a indeplini o sarcina de lucru. De asemenea, ajusteaza stilul sau modul de lucru in functie de fiecare situatie in parte.    

Proactivitatea

O persoana care detine aceasta abilitate indeplineste mai multe sarcini decat ii sunt alocare, face mai multe decat ceilalti se asteapta de la ea, iar toate acestea vor imbunatari si imbogati produsele si serviciile companiei. De asemenea, va ajuta la micsorarea riscurilor si la diminuarea problemelor, preintampinandu-le si abordand cu incredere toate oportunitatile care ii sunt infatisate.  

Cum sa te pregatesti pentru un proces de recrutare prin agentie

Daca esti in cautarea unui loc de munca si ai fost chemat la interviu de o agentie de recrutare, Hipo te ajuta in traseul tau profesional si iti arata cum sa te pregatesti pentru procesul de recrutare printr-o agentie.