ASISTENT MANAGER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Generali Romania Asigurare Reasigurare active.


Vezi toate job-urile ASISTENT MANAGER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Generali Romania Asigurare Reasigurare
Domeniu:
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Generali este una dintre cele mai de renume companii de asigurari la nivel international, care ofera clientilor si partenerilor sai asigurari generale, de viata si servicii de asistenta. Povestea noastra a inceput in urma cu aproape doua secole, in 1831, pe pamant italienesc, la Trieste. In toata aceasta indelungata perioada, Generali s-a extins dand nastere unuia dintre cele mai puternice Grupuri financiare la nivel mondial.

    Cerinte

    • Studii superioare;
    • Experienta:0-3 ani;
    • Engleza avansat;
    • Cunostinte foarte bune Microfost Office( Excel, Word, Power Point);
    • Atitudine orientata catre rezultate si catre client;
    • Abilitati excelente de comunicare si relationare;
    • Atitudine proactiva, pozitiva, dinamica, inovativa;
    • Abilitati organizatorice , spirit de echipa, eficienta;
    • Capacitate de analiza si sinteza.

    Responsabilitati

    • Organizeaza agenda Directorului Diviziei Vanzari si Marketing, programeaza intalnirile acestuia si raspunde la solicitarile interne/externe in urma intalnirilor;
    • Corespondeaza cu parteneri/angajati in numele sau in interesul Directorului Diviziei Vanzari si Marketing, intermedieaza / facilieaza comunicarea dintre angajati si Directorul Diviziei Vanzari si Marketing;
    • Stabileste si urmareste detalii logistice (in RO) pentru delegatii primite de la Grup;
    • Organizeaza deplasari pentru Directorul Diviziei Vanzari si Marketing;
    • Realizeaza traduceri de documente in/din lb. engleza si are rol de translator la intalniri daca este cazul;
    • Creaza/ editeaza documente (.ppt, .xls, .doc) la solicitarea Directorului Diviziei Vanzari si Marketing;
    • Acorda suport tehnic in organizarea audio/videoconferintelor;
    • Preia apeluri telefonice, faxuri pentru Directorul Diviziei Vanzari si Marketing;
    • Preia mesajele care ii sunt destinate sefului direct, in lipsa acestuia, oferind eventuale informatii sau detalii;
    • Transmite prin telefon si fax date si informatii de la Centrala la sucursale, din dispozitia conducerii societatii;
    • Acorda suport administrativ si de protocol;
    • Raspunde de documentele aflate in gestiunea sa.