Asistent Manager - durata determinata 1 an

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    Pentru a performa in acest rol, ai nevoie de:
    • Studii superioare finalizate
    • Limba engleza nivel avansat
    • MS Office (Power Point, Execel ) – nivel mediu
    • Excelente abilitati de comunicare si organizare.

    Responsabilitati

    Rolul postului:
    Vei asigura suportul pentru realizarea unor contacte operative si eficiente din/in interiorul/exteriorul directiei. Vei organiza si asigura evidenta documentelor intrate/iesite din directie


    Responsabilitatile tale vor include:

    • Inregistrarea si pastrarea actelor normative (scrisori circulare, circulare, norme, decizii, etc emise de directie) si hotararile organelor de conducere ale bancii, potrivit procedurilor interne
    • Gestionarea corespondentei la nivelul Directiei, traduce documente conform solicitarilor primite din partea Directorului executive
    • Aplicarea corecta a instructiunilor de lucru privind evidenta, intocmirea, multiplicarea, transportul, transmiterea si distrugerea informatiilor la care vei avea acces conform normelor interne
    • Organizarea deplasarilor
    • Evidenta prezentei colegilor din cadrul Directiei, a concediilor medicale/de odihna, a deplasarilor si invoirilor personale
    • Gestionarea arhivei
    • Aprovizionarea directiei cu rechizite, materiale si consumabile