Contabil Junior

Angajator: EPIC Business Human Strategy
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    EPIC Business Human Strategy is a company acting in the human resources consultancy field, offering services both in talent acquisition and human capital development.

    At EPIC we mix creativity, simplicity, passion, commitment and processes to build synergies between clients business vision and people potential. We bring our experience and expertise from a diverse range of industries, cultures and businesses, from start up to mature entrepreneurship and multinationals. We aim to build strategies that last and people tell great stories about.

    Cerinte

    Candidatul de succes va avea urmatorul profil:

    - Absolvent de studii superioare economice (preferabil contabilitate si informatica de gestiune)
    - Experienta de min 2 ani intr-un departament financiar contabil – avantaj experienta de trezorerie.
    - Cunostinte de contabilitate primara;
    - Cunostinte solide de Microsoft Office (in special Excel, Word, Outlook);
    - Cunostinte de limba engleza;
    - Persoana dinamica orientata spre rezultate, organizata, flexibil, cu spirit de initiativa, ambitioasa;
    - Abilitati de comunicare, planificare si organizare;

    Responsabilitati

    Contabilul desfasoara urmatoarele activitati:

    - Va efectua extrasele bancare si va verifica alocarea automata pe clienti/furnizori;
    - Dupa vertificari va trimite email-uri pentru emitere facturi si va face reglari de diferente;
    - In fiecare inchidere va reconcilia incasarile auto pentru fiecare client in parte, analizand sumele ramase in plus/in avans, verificand si facturile emise si incasate/neincasate partial;
    - Va rula raportul de plati si va verifica facturile aduse de raport cu facturile fizice venite de la furnizori;
    - Va verifica numarul facturii, suma, daca factura a fost achitata in avans si neaplicata cu plata;
    - Va verifica contul bancar al furnizorului si va modifica unde nu coincide cu cel mentionat pe factura (fizic);
    - Informeaza Service Manager-ul cu privire la clientii care si-au depasit limita de credit sau termenul de plata;
    - Trimite notificari pe email, notificari scrise, urmareste incasarea debitelor de la clientii “credit list”.
    - Pregatirea, in colaborare cu dept. Legal, notificarilor pentru clientii neincasati;
    - Pregateste propunerile de constituire provizioane pentru “bad debts”.
    - Urmăreste si inregistreaza zilnic incasarile de la societatile de asigurari pe baza informatiilor primite de la broker;
    - Trimite email-uri la broker cu incasarile din asigurari pentru obtinerea alocarilor pe dosare de asigurari/facturi;

    Alte informatii

    Companie multinationala, importator auto pe piata din Romania