Contabil junior
Angajator: | Lagardère Travel Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.04.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019.
Cerinte
Ce căutăm:
- Orientare spre rezolvarea problemelor şi găsirea de soluţii potrivite pentru fiecare situaţie în parte;
- Persoana implicata, atenta la detalii, care sa înțeleaga si sa respecte procedurile companiei;
- Să poata comunica clar şi concis, atât în scris cât şi verbal; sa isi asume responsabilitatea postului si a activitatilor zilnice;
- Persoană flexibilă și care poate lucra atât în echipă precum și indiviual;
- Studii superioare finalizate sau Master în curs (reprezintă avantaj Specializarea Contabilitate și Informatică de Gestiune);
- Experiența in domeniu nu este obligatorie dar poate reprezenta un avantaj;
- Cunoștințe cel putin medii a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- Engleza – nivel mediu (interfața ERP-ului este in limba engleza);
- Alte cursuri si certificări relevante pentru poziție reprezinta un plus.
Cu ce te vei ocupa:
- Verificarea zilnica privind integrarea vanzarilor in ERP-ul contabil folosit (SAP), comparativ cu rapoartele fiscale si inchiderea de zi la nivel de magazin;
- Construirea zilnica a diverselor analize in Excel;
- Folosirea zilnica a diverselor rapoarte generate din ERP-ul intern (MicroStrategy BI) sau solicitarea construirii acestora catre echipa de IT locala;
- Verificarea privind salvarea documentelor aferente inchiderilor de zi de catre managerii magazinelor pe server-ul intern Lagardere, conform procedurilor interne;
- Reconcilierea zilnica a vanzarilor cu extrasele bancare;
- Comunicarea interna cu departamentele implicate in procesul de vanzare pentru semnalarea si corectarea eventualelor diferente;
- Comunicarea cu managerii de magazine referitoare la diferentele sesizate in urma reconcilierii raportelor fiscale zilnice cu vanzarile integrate in ERP, precum si a eventualelor diferente cu privire la depunerea incasarilor Cash la banca;
- Alte activitati delegate de Team Leader.
CE OFERIM:
- Un mediu profesionist, dinamic, in continua dezvoltare, cu focus pe rezultate si grija fata de oameni;
- Sistem de lucru hibrid și program flexibil. La birou nu avem dress code, dar vei vedea ca se poarta veselia si interactiunea relaxata.
- Bonus de performanta in functie de senioritate si de atingerea obiectivelor;
- Buget de beneficii, iar daca iti place sa citesti, sa stii ca suntem prieteni cu Bookster;
- Tichete cadou de Paste si Craciun;
- Prima pentru evenimente deosebite (casatorie, nastere copil, etc.);
- Interes pentru dezvoltarea ta personala si profesionala, prin programe de Learning & Development;
- Primire calduroasa in echipa de CSR, pentru a lasa o amprenta a faptelor bune in comunitate. Ne place sa facem bine in jurul nostru!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contabil junior BUCURESTI, | |
Contabil junior Aplica fara CV | |
Junior Contabil BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (107) |
Raporteaza eroarea la