Asistent Manager

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    - experienta pe post: minim 6 luni;
    - expunere la mediul de bussiness;
    - curs birotica/ secretariat - avantaj;
    - cunostiinte: scris, citit, vorbit (nivel avansat);
    - limba engleza: minim nivel B2
    - adaptabilitate, punctualitate, simtul raspunderii;
    - abilitati comunicare;
    - spirit organizatoric;

    Responsabilitati

    - primeste toata corespondenta (postala si prin fax) adresata societatii,o sorteaza,o inregistreaza si o distribuie compartimentelor de resort;
    - trimite (prin posta sau fax) corespondenta provenita de la toate compartimentele societatii si tine evidenta acesteia;
    - primeste toate apelurile telefonice si le directioneaza catre persoanele solicitate sau competente a rezolva solicitarea apelantului;
    - efectueaza apelurile telefonice dispuse de directori si primeste din afara solicitarile de convorbiri cu directorii;
    - ofera solicitantilor informatii despre firma (cu avizul conducerii firmei);

    Alte informatii

    - Compania ofera un mediu de lucru aparte, cu multe activitati interne. Echipa e mereu vesela si pusa pe treaba, astfel ca te poti integra cu usurinta. Ai posibilitatea de a evolua profesional. Desi e mult de lucru, atmosfera grozava transmisa de colegi iti va face ziua mai usoara;
    - Un pachet salarial in functie de experienta, cu posibilitati de crestere, raportat la implicarea in activitatea si la realizarile companiei;
    - Programa de luni pana vineri de la ora 9 la ora 18:00, cu o ora pauza de masa;
    - Locatie: Șoseaua Viilor;
    - Angajatorul: este distribuitor exclusiv al unor renumite brand-uri de parfumerie si cosmetice de lux incepand din anul 1994, fiind lider pe piata din Romania. Portofoliul companiei include peste 20 de branduri internationale de renume: Givenchy, Versace, Hermes, Nina Ricci, Collistar, Prada, Kenzo si multe altele. Compania are o echipa de peste 100 de angajati cu vasta experienta in domeniul comercializarii de parfumuri de lux si cosmetice.