Inginer dezvoltare accesorii auto

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile Inginer dezvoltare accesorii auto active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 15.11.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.



    Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.



    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu toții împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.

    Cerinte

    - Studii superioare tehnice in Inginerie (AR, TCM, Electromecanica, Electronica,etc);
    - Experienta in domeniul auto minim 3 ani;
    - Competente lingvistice: franceza mediu – avansat si/sau engleza mediu - avansat;
    - Cunostinte despre componenta si functionarea automobilului;
    - Un minim de cunostinte legat de omologari impuse autovehiculelor;
    - Bune cunostinte operare PC, MS Office;
    - Capacitate de analiza si sinteza, usurinta in exprimare;
    - Autonomie, responsabilitate si organizare;
    - Capacitate de a lucra cu interlocutori din diferite meserii;
    - Reactivitate, spirit de echipa, initiativa;
    - Gestionare eficace a timpului de lucru, planificare si anticipare.

    Responsabilitati

    - Asigura dezvoltarea si validarea de accesorii pentru gama Dacia/Renault in conditii de calitate si respectare a termenelor impuse de jaloanele proiect (sau pe perioada viata serie), in conformitate cu procedurile specifice Post Vanzare;
    - Participa la sesiunile de brainstorming impreuna cu celelalte meserii: Marketing si Cumparari oferind suport tehnic;
    - Studiaza cererile de marketing si baza de date tehnice Renault in vederea pregatirii procesului de validare al produsului;
    - Concepe caietul de sarcini si planul de validare, elaboreaza fise de exigenta necesare pentru validarea de accesorii in conformitate cu obiectivele si regulile Renault in termeni de imagine, de securitate, omologari specifice tarilor de comercializare;
    - Coordoneaza procesul de dezvoltare al accesoriului si se asigura de respectarea planului de validare;
    - Obtine si analizeaza rapoartele de prestatie client pentru produsele din portofoliul sau;
    - Realizeaza, impreuna cu furnizorii, suportul tehnic necesar retelei pentru comercializarea si exploatarea produselor dezvoltate (notite de utilizare/montare, modul de formare si alte informatii tehnice);
    - Participa la tratarea incidentelor de calitate client si pune la dispozitie solutii tehnice corective.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (92)