PLANT QUALITY MANAGER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile RIAN&Partners active.


Vezi toate job-urile PLANT QUALITY MANAGER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: RIAN&Partners
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Actualizat la: 17.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    RIAN&Partners is a new, fresh concept in the recruitment and selection process of personnel, personnel training & organizational development.

    RIAN&Partners combines, in an intelligent and friendly manner, over 30 years of our partners’ previous experience in the HR management for the industrial environment with passion and determination – patterns engraved to every assigned project.

    Integrity and high professional ethics are the core values we believe in, values that have settled their home at RIAN&Partners. Moreover, we believe wholeheartedly in optimism, flexibility and ‘’out of the box’’ solutions. That’s who we are!

    Cerinte

    -Constientizeaza si respecta toate standardele de calitate si/ sau alte standarde si directive;
    -Respecta toate normele de Securitate si de siguranta;
    -Legislatia muncii in vigoare;
    -Respecta SR OHSAS 18001:2008 Standard pentru sanatate si Securitate la locul de munca;
    -Conformitate cu standardul ISO 14001:2005 Standard pentru protectia mediului;
    -Reprezentant pentru client (pentru BU PSA) in conformitate cu ISO/ TS 16949, cu responsabilitatea si autoritatea de a se asigura ca cerintele clientului si cerintele specifice clientului sunt respectate;
    -Stabileste obiectivele de calitate, efectueaza formari corespunzatoare si executa actiuni corective si preventive;
    -Studii superioare in domeniu tehnic (Electro tehnica, Mecanica);
    -Experienta in domeniul minim 3 ani;
    -Cunostinte de limba Engleza si/ sau Franceza;
    -Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office, Internet Explorer/ QS Stat;
    -Capacitatea de a intelege desenele tehnice;
    -Cunoasterea standardelor de calitate ISO 9000, TS 16949.

    Responsabilitati

    -Persoana de contact pentru client in cazul reclamatiilor si auditurilor efectuate de client;
    -Gestioneaza reclamtia clientului, inclusive rapoartele de reclamatie, pregateste planurile de actiune, analizele, verifica eficienta, pregateste baza de date a reclamatiei si elaboreaza rapoarte cu privire la datele reclamatiei;
    -Interfata a sefului QM BU in ceea ce priveste relatiile cu clientii, transmite informatii si acordurile de calitate;
    -Ofera consultant si asistenta cu privire la aspectele legate de calitate;
    -Asigura calitatea produselor pentru client;
    -Persoana de contact pentru furnizori, in cazul reclamatiilor;
    -Interfata a sefului QM BU in cee ace privedste dezvoltarea lantului de furnizori si transmiterea reclamatiilor;
    -Initiaza evaluarea de risc si planuri de atenuare;
    -Sprijina echipa de achizitii, cu toate intrebarile puse de catre client cu privire la calitatea din fabrica sa;
    -Actualizeaza evaluarea de risc si planuri de atenaure;
    -Furnizeaza input-uri companiei pentru a produce FMEA pe baza experientei fabricii;
    -Conduce procesul FMEA si il actualizeaza pe tot pe parcursul dezvoltarii si in timpul vietii de serie;
    -Monitorizeaza toate riscurile identificate in fabrica in timpul evaluarii de risc si FMEA;
    -Transmite catre Managerul de Calitate al fabricii, Membrul de Calitate al Echipei de Proiect si catre Managerul de Proiect, faptul ca rezolvarea unei probleme care nu are loc la viteza corecta, nu este in concordanta cu obiectivele proiectului si ar putea pune in pericol o lansare mai buna;
    -Pregateste si actualizeaza planul de control si instructiunile de calitate pe parcursul intregului proiect; aceasta include punerea in aplicare a zidului de calitate in faza de start;
    -Modernizeaza planurile de control conform primului client, SAF, feed- back pentru zidul calitatii;
    -Monitorizeaza eradicarea zidurilor de calitate si realizeaza obiectivelor PPM interne, cu toate functiile interne implicate (in cadrul fabricii sau in cadrul echipei de proiect);
    -Asigura o analiza aprofundata a cauzei pentru fiecare alerta unica primita de client sau SAF, pentru fiecare reclamtie a clientului;
    -Gestioneaza pregatirea probelor initiale si managementul in cadrul fabricii;
    -Pregateste si monitorizeaza Run & Rate;
    -Conduce audituri de proces in conformitate cu standardele companiei si/ sau standardele clientului;
    -Se asigura ca totul este gata inainte de vizita clientului dedicate validarii noului produs;
    -Ridica probleme legate de deviatii Managerului de Calitate si/ sau echipei de proiect ori de cate ori este necesar;
    -Asigura ca regulile companiei si specificatiile clientului sunt respectate nivelul fiecarui aspect legat de proiectul sau;
    -Organizeaza Sistemul de Inspectie al Produselor;
    -Pregateste si actualizeaza Controlul Planurilor, precum si procesul FMEA;
    -Comunica cu Echipa de Proiect pentru a asigura lansarea de cele mai bune pratici;
    -Inregistreaza defectiunile interne cauzare de om, utilaj, metoda sau de materialul de alimentare;
    -Coordoneaza analize si teste pentru reclamatii, precum si pentru actiunile associate;
    -Efectueaza Studii de Capabilitate a Proceselor;
    -Controleaza masuratorile si echipamentele de inspectie impreuna cu grupul de metrologie QM WSD;
    -Sprijina si alte departamente centrale in pregatirea PPAP si APQP;
    -Interfata a sefului QM BU pentru subiecte de calitate a produselor in cadrul Business Grupului si face schimb de bune practice cu privire la subiecte de calitate a productiei cu intregul Business Grup;
    -Monitorizeaza implementarea proceselor;
    -Opreste productia in caz de problem de calitate remarcabile;
    -Elaboreaza si prezinta rapoarte de calitate;
    -Ofera informatii relevante echipei, superioriloe si colegilor pe acelasi nivel ierarhic (in interiorul sau in afara fabricii);
    -Coordonarea personalului din subordine;
    -Coordoneaza repartizarea responsabilitatilor in cadrul departamentului si supravegheaza rezultatele;
    -Sprijina si implementeaza masuri care imbunatatesc activitatile.