Assistant Manager — Strategy Division

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager — Strategy Division active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu È™i consistent program de educaÈ›ie financiară din România, “Școala de Baniâ€, prin cursuri pentru adulÈ›i È™i tineri, o expoziÈ›ie mobilă de educaÈ›ie financiară pentru copii È™i o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educaÈ›ie financiară, experÈ›i ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Skills and Qualifications:
    • Organization, planning, and strong attention to details
    • Clear Communication Skills
    • Confidence and Initiative,
    • Time-Management
    • Workload Management,
    • Professionalism, Persistence, Flexibility,
    • Self-Motivation, Team-Oriented,
    • English advanced
    • Microsoft Office advanced

    Responsabilitati

    Main responsibilities:
    • Manage the agenda of Executive Director
    • Organize and schedule meetings
    • Prepare meeting agendas, perform research and draft presentations for meetings, and take minutes during meetings
    • Book business travel arrangements, including flights, transportation, and lodgings for Executive Director and other staff members
    • Maintain office correspondence
    • Perform reception duties such as answering phones where necessary
    • Liaise with clients, business guests, and other staff members on behalf of senior management
    • Organizes media appearances and events
    • Solve simple IT problems and contact the IT department when necessary
    • Maintain electronic filing system, ensuring processes and software are up to date and in working order
    • Manage projects and follow-up with team members where required
    • Maintain a strong working relationship with other relevant departments
    • Handle payroll time sheet, HR subjects, including on-boarding new staff members and training new employees where necessary
    • Prepare and deliver monthly reports

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Alt oras,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (51)