ASISTENT MANAGER
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile AQUA active.Vezi toate job-urile ASISTENT MANAGER active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | AQUA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.06.2017 |
Remote work: | On-site |
Aqua Friendly Dry Cleaning este un brand care se dezvolta si inoveaza constant, pentru ca doreste sa ofere clientilor cea mai buna calitate in ceea ce priveste prestarea serviciilor de curatatorie‐ spalatorie pentru toate tipurile de confectii si tesaturi!
Experienta noastra in domeniul curatatoriilor‐spalatoriilor, ne face sa fim profesionisti si de aceea investim mereu in cele mai bune utilaje si folosim ultimele tehnologii existente pe piata in acest domeniu.
Candidatul ideal
Cunostinte de operare calculator (MS Office, Outlook, Internet).
Persoana organizata, atenta la detalii si constiincioasa.
Spirit de initiativa, capacítate de a lucra in echipa
Cunosterea limba engleza
Evidenta:
-contractele emise si primite
-facturile emise si primite
-chitantele emise si primite
-borderouri si monetare zilnice pentru fiecare punct de lucru
-inchiderile lunare la fiecare punct de lucru
-extrasele, op-urile, borderouri de la bancile colaboratoare.
-rolele fiscale pentru fiecare punct de lucru in vederea arhivarii
-arhivarea documentelor intrate/iesite
-arhiva contabila pe fiecare an
-asigurarile si urmarirea termenelor de expirare a acestora
-scrisorile de garantie si urmarirea termenelor de expirare a acestora
-inregistrarea documentelor intrate/iesite
-organizarea documentelor intrate/iesite
-rapoarte din evidentele firmei
-declararea importurilor INTRASTAT
Intocmire si actualizare permanenta:
-documentele necesare pentru fiecare punct de lucru
-dosarele pentru Agentia de Mediu
-fisele de post si dosarele personale ale angajatilor
-intocmeste adrese catre autoritati si colaboratori
Relatia cu clientii firmei si in cadrul firmei:
-informeaza clientii privind livrarea comenzilor din B-dul Theodor Pallady
-preia apelurile telefonice din birou
-primeste si distribuie mesajele la timp, corect si complet
-preia corespondenta
Program de Luni-Vineri 9.00-17.30
Pachet salarial atractiv.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
Finance Manager Aplica fara CV | |
Finance and Accounting Manager Hybrid | |
Vezi job-uri similare (103) |
Raporteaza eroarea la