Knowledge Management Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile AtkinsRéalis active.


Vezi toate job-urile Knowledge Management Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Angajator: AtkinsRéalis
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Educatie - Training
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Oamenii sunt centrul organizației noastre și tot ceea ce construim este realizat datorită dedicării lor. Astfel, este firesc să avem grijă de ei și să îi sprijinim să ajungă acolo unde le este bine. Comunicarea eficientă și transparentă este baza, știm că nici o relație de încredere nu se ridică și nu se întreține altfel. Oferim resursele necesare învățării, provocăm oamenii să vrea mai mult de la ei și de la jobul lor și le oferim un mediu de lucru sigur și plăcut. Colegii sunt de milioane, echipele la fel, iar taskurile de zi cu zi, deși uneori vin cu provocări, își găsesc rezolvarea mai ușor.

    Cerinte

    Requirements:

    • Demonstrated training ability;
    • Presentation and communication skills;
    • People oriented;
    • Flexibility and ability to document and implement new policies, procedures, and systems;
    • Attention to detail and thoroughness;
    • Expertise relative to the order-to-cash process;
    • Proficiency in English (intermediate French writing and speaking is an advantage);
    • Ability to work well independently and within a team environment.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    • Identify training needs and plan, develop, organize and deliver process training for new hires and recurrent training for employees in all process related areas;
    • Responsible for generating the training calendars and coordinating the training sessions for the Billing / AR teams;
    • Maintain and update training materials as appropriate;
    • Maintain and update training materials, job aids, procedures, issue communications and train FSSC staff accordingly;
    • Maintain, develop and identify Knowledge Management practices (e.g. Lessons Learned) to support KM efficiency and effectiveness across FSSC;
    • Offer support to FSSC staff with respect to process guidelines, rules, corporate policies, and procedures;
    • Act as point of contact and provide support for all the process/system changes/improvements related to Billing / AR activities in FSSC scope;
    • Measure KPI’s to assess training results and report achievements or deficiencies to the Process Excellence Lead and Billing / AR Supervisors;
    • Coordinate with team members for identifying process deficiencies or possible improvement initiatives and facilitate continuous improvement of processes;
    • Facilitate process transitions by offering knowledge support to the Operational Teams and/or Business Unit representatives.
    • Protect and support organization's values;
    • Contribute to developing a Team-Based culture.

    Alte informatii

    Qualifications and Experience:

    • Experience working with Oracle ERP system;
    • Experience working in a shared-services environment.
    • Finance or training educational background.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre AtkinsRéalis. Consultati Politica de procesare a datelor personale a AtkinsRéalis >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (250)