Specialist Suport IT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Specialist Suport IT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ne place să credem că oamenii vin la noi atunci când au nevoie de sprijin pentru realizarea unui vis. Banca este o instituție serioasă, dar asta nu înseamnă că banking-ul nu poate fi cool. Cum? Printr-o cultură organizațională deschisă, în care valorile angajaților, adică ale tale, se unesc cu valorile OTP Bank.

    Am vrea ca și tu să crezi în valorile noastre și să le consolidăm împreună. Știm că noua generație face lucrurile diferit și vrem să învățăm asta de la tine. Încurajăm dialogul, colaborarea, creativitatea, soluțiile digitale.

    La OTP Bank, susținem și promovăm o atitudine financiară responsabilă. Ne implicăm în comunitate, prin programele de educație financiară pentru copii și tineri dezvoltate de Fundația Dreptul la Educație și oferim angajaților șansa de a se implica în programe de voluntariat în toată țara, prin intermediul programului OTP Community.

    Cerinte

    Studii universitare in domeniul informatic sau alt domeniu relevant
    Cunostinte privind lucrul cu aplicatia abSolut este un plus
    Cunostinte generale in mediul Windows 7
    Cunostinte generale hardware (echipament de calcul, periferice)
    Limba engleza: cel putin nivel mediu
    Abilitati umane: integritate, atitudine proactiva, orientare pe rezultate, lucru in echipa.

    Responsabilitati

    Ofera suport si asistenta unitatilor bancii, respectiv colaboratorilor acestora, cu servicii informatice de baza, prin intermediul platformei de IT Help-Desk.

    Gestioneaza controlul accesului in aplicatiile informatice cu specific bancar (acordarea de drepturi pe aplicatii).

    Administrare statii de lucru si instalari software simple prin remote connection la nivel client.

    Participa in procesul de inchidere zi (EOD) prin rotatie impreuna cu ceilalti colegi din departament.