Warehouse Admin

This job is no longer active!

View all jobs Danone active


View all jobs Warehouse Admin active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro


Employer: Danone
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 31.08.2017
    Short company description

    Misiunea noastră?

    Să aducem sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni, ghidându-ne după cele 4 valori ale noastre: DESCHIDERE, PROXIMITATE, UMANISM si ENTUZIASM. Acestea reflectă modul în care ne purtăm în afaceri ca indivizi, unul cu altul, precum şi în lumea din jurul nostru. Ele ne-au ajutat să creştem an de an şi să ne împărtăşim viziunea cu o lume întreagă.

    Astfel, grupul Danone reuneşte angajaţi care, deşi provin dim medii şi culturi diferite, împărtăşesc aceleaşi valori. Avem peste 100.000 de angajaţi, activăm în peste 140 de ţări şi suntem brandul preferat de 900 de milioane de consumatori!

    Grupul Danone deține primul loc în lume pentru producția de lactate proaspete, acumulând o experiență de aproape 100 de ani în producerea iaurturilor. De asemenea, ocupăm locul 2 mondial în industria apelor şi în alimentele pentru copii.

    În România, suntem prezenţi încă din 1997, producem din 1999 peste 1 milion de iaurturi zilnic şi suntem lider pe piaţa de lactate proaspete. Fabrica noastră este localizată în Bucureşti şi avem peste 500 de angajaţi peste tot în ţară!

    Află mai multe despre noi accesând: http://www.danone.ro/ sau http://www.danone.com/

    Requirements

    Profilul persoanei care va ocupa postul:
    - Experienta de munca: 1 an in pozitie similara, sau cu interactiune pe domeniu

    Abilitati & Competente:
    - comunicativa
    - persoana foarte bine organizata
    - calma, cu interes pentru detalii, pentru a verifica date
    - lucru cu cifre sau numere, date numerice
    - lucrul in conditii de stress si presiune a timpului
    - cunostinte minime de managementul stocului
    - cunostinte minime de contabilitate primara
    - atitudine pozitiva

    Cunostinte PC:
    - Excel-avansat
    - Word, PowerPoint-nivel mediu
    - SAP-avantaj

    Responsibilities

    Scopul pozitiei de Administrator depozit este acela de a monitoriza permanent stocul din Depozitul Central si de a gestiona livrarile.

    Pozitia presupune lucrul in schimburi.

    MANAGEMENTUL STOCURILOR
    1. Realizeaza managementul stocurilor (orice miscare de marfa) si verifica documentele legate de stocuri.
    2. Verifica si monitorizeaza continuu stocurile din depozit;
    3. Raporteaza diferentele de inventar superiorului direct;

    MANAGEMENTUL LIVRARILOR SI DOCUMENTE SPECIALE
    1. Monitorizeaza statusul livrarilor in functie de programul de transport; In caz de intarziere, contacteaza echipa Order Support
    2. Monitorizeaza confirmarea bonului de pregatire comanda si corecteaza eventualele erori
    3. Genereaza, printeaza si distribuie documentele de livrare (facturi, chitante si avize de expeditie);
    4. Verifica, genereaza si printeaza documentele specifice miscarilor speciale