Asistent Administrativ cu limba franceza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ cu limba franceza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană organizată și responsabilă pentru a se alătura echipei noastre din București, într-un proiect cu expunere internațională. 



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:
    -Cunoștințe de limbă franceză (minim B2);
    -Experiență de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel);
    -Atenție la detalii și atenție distributivă;
    -Capacitate de organizare și ierarhizare;
    -Bune abilități de comunicare;
    -Disponibilitate la deplasare în țara și în străinătate.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent administrativ, principalele tale misiuni vor fi:
    -Gestionarea aspectelor administrative asociate activităților de training și coaching-inclusiv deplasări, cazări, diurne;
    -Crearea, actualizarea și transmiterea programelor de formare;
    -Gestionarea aspectelor administrative pe platforma online-conturi utilizatori + material;
    -Actualizare,verificare și validare facturi;
    -Menținerea legăturii cu furnizori și stagiari francezi.

    Alte informatii

    Și pentru că apreciem implicarea oferim:
    -Formare la nivel internațional;
    -Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    -Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (55)