Asistent Contabil

Angajator: Lagardère Travel Retail Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019.

    Cerinte

    Ce căutăm:

    Softskills:
    Orientare spre rezolvarea problemelor si gasirea de solutii potrivite pentru fiecare situatie in parte;
    Persoana implicata, atenta la detalii, care sa inteleaga si sa respecte procedurile companiei;
    Sa poata comunica clar si concis, atat in scris cat si verbal; sa isi asume responsabilitatea postului si a activitatilor zilnice;
    Persoana flexibila si care poate lucra atat în echipa precum si indiviual;

    Competente tehnice:
    Studii superioare finalizate sau Master în curs (reprezintă avantaj Specializarea Contabilitate și Informatică de Gestiune, Ceccar); Experiența in domeniu cel putin 2 ani;
    Cunostinte avansate a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); Engleza – nivel mediu;
    Cunostinte SAP reprezinta un avantaj
    Alte cursuri si certificări relevante pentru pozitie reprezinta un plus

    Responsabilitati

    Cu ce te vei ocupa:
    Inregistrarea extraselor bancare in sistemul contabil SAP
    Reconcilierea platilor cu facturile aferente in cazul diferentelor sesizate
    Comunicarea cu reprezentantii bancii in cazul diferentelor sesizate in urma postarii extraselor Inregistrarea deconturilor de cheltuieli si transmiterea situatiei de plata
    Comunicarea cu colegii in cazul diferentelor sesizate in urma verificarii deconturilor
    Generarea, pregatirea, verificarea si transmiterea propunerii de plati saptamanale
    Comunicarea cu echipa de Controlling pentru gestiunea cash-flow-ului
    Comunicarea cu furnizorii sau clientii companiei in vederea platii/incasarii facturilor
    Pregatirea si transmiterea situatiei de raportare de mediu si SGR
    Reconcilierea lunara a conturilor din balanta alocate de Team Leader
    Alte activități delegate de Team Leader

    Alte informatii

    Cine suntem noi?

    Cu o istorie de peste 25 de ani pe piața din România, Lagardère Travel Retail este una dintre cele două divizii ale Grupului Lagardère și liderul global inovator în industria de retail pentru călători. La nivel național operăm o rețea de peste 290 de magazine, cu un portofoliu de 8 branduri proprii, dintre care cele mai cunoscute sunt INMEDIO, RELAY, 1 MINUTE, HUB Convenience și SO! COFFEE. Misiunea noastră este să facem viața oamenilor mai ușoară atunci când sunt departe de casă, așadar le suntem alături în drumurile lor, în aeroporturi, metrouri, gări, centre comerciale, clădiri de birouri sau stradal. Dacă ți-am trezit interesul, te așteptăm să aplici și să ne cunoaștem!

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (61)