Office Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.

    Constructor de automobile din 1898, Renault Group este prezent în peste 130 de ţări. Face parte din Alianța cu Nissan si Mitsubishi Motors și are o experiență puternică în electrificare. Mizează pe complementaritea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Lada, Alpine și Mobilize) și propune soluții de mobilitate durabile, inovatoare pentru clienții săi. Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Acesta se concentrează pe dezvoltarea de noi tehnologii și servicii, o nouă gamă de vehicule care sunt și mai competitive, echilibrate și electrificate. În linie cu provocările de mediu, Grupul Renault își propune să obțină neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon în Europa până în 2050.

    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 17 000 de angajați inovează în ceea ce privește produsele și bunele practici.

    Cerinte

    Pentru noi e foarte important să ai studii superioare finalizate, să comunici fluent în limba franceză, atât verbal cât şi în scris, să lucrezi la un nivel avansat cu Excel, Word, Power Point, să ai permis de conducere categoria B şi să conduci în mod activ.

    În plus, ne aşteptăm să ai aptitudini foarte bune de planificare şi organizare, de comunicare şi relaţionare cu toate nivelele ierarhice, atenţie la detalii, orientare către rezultate şi capacitatea de a te adapta fiecărui context.


    Responsabilitati

    Scopul job-ului: vei asigura suportul administrativ necesar desfăşurării tuturor proceselor legate de activitatea direcţiei juridice.

    Vei raporta direct Directorului Direcţiei juridice şi vei lucra, în principal, la sediul Renault Romania din West Gate Business Center, însă vei avea deplasări şi în alte locaţii ale grupului precum şi la diverse autorităţi publice, în funcţie de specificul activităţilor (circa 30% din timp).

    În rolul de office manager te vei întâlni cu activităţi variate, cu diferite grade de complexitate iar în majoritatea timpului te vei ocupa cu :

    -traducerea în/ din franceză a textelor specifice Direcţiei Juridice (contracte, documentaţii, corespondenţă, prezentări)
    -oferirea de suport pentru redactarea notelor, adreselor, contractelor şi a altor documente legale
    -gestionarea contractele direcţiei juridice şi întocmirea, cu ajutorul aplicaţiilor interne, a unor statistici şi rapoarte care reflectă stadiul activităţilor derulate în departament
    -menţinerea relaţiei cu colaboratorii externi (case de avocatură, firme de audit, notariate, instituţii publice) şi cu clienţii interni, din celelalte departamente ale grupului
    -organizarea evenimentelor interne (teambuilding, şedinţe, întâlniri cu furnizori, vizite de lucru din alte ţări, delegaţii, conferinţe internaţionale)
    -planificarea concediilor echipei şi a formărilor (interne si externe) în colaborare cu echipa de resurse umane


    Dacă deţii şi autorizaţie de traducător, vei asigura serviciile de interpretare şi traducere autorizată în relaţia cu instanţe judecătoreşti, parchete, notariate, organe de poliţie sau alte organe ale administraţiei publice române sau străine, certificând documentele traduse cu parafa profesională.

    Autorizaţia de traducător pentru limba franceză nu e obligatorie, dar reprezintă un avantaj.

    Alte informatii

    La noi vei găsi:

    Un mediu de lucru prietenos, dinamic şi bazat pe performanţă
    Posibilităţi de dezvoltare profesională şi planificare a carierei
    Expunere la proiecte internaţionale
    Participări la evenimente corporate şi cele specifice industriei
    Asigurare privată de sănătate
    Un program de beneficii şi compensaţii atrăgător