Office Assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.01.2015 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Daca esti o persoana organizata, riguroasa, cu o capacitate ridicata de analiza si sinteza, atenta la detalii, te asteptam pentru a te alatura echipei Veo , la sediul nostru din Brasov.
Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie sa ai :
• Cunostinte de limba franceza si/sau engleza - nivel conversational;
• Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara, preferabil intr-o companie internationala;
• Foarte bune abilitati de utilizare PC: E-mail, Word, Excel, Power Point ;
• Excelente abilitati de comunicare, prioritizare si organizare ;
Punctualitate, independenta, flexibilitate ;
• Orientat catre client, bine organizat, usor adaptabil;
• Capabil să lucreze într-un mediu multicultural;
In calitate de Asistent Administrativ – Veo, principalele tale misiuni vor fi :
- Asigurarea suportului administrativ intregii echipe din sediul unde isi desfasoara activitatea, in vederea dezvoltarii si eficientizarii serviciilor operationale ;
- Asigurarea interfetei cu furnizorii, clientii, partenerii societății si cu structurile externe ;
- Administrare necesarului din gestiunea sediului : evidenta stocurilor, stabilirea necesarului respectand bugetul aprobat , lansarea si receptia comenzilor pentru aprovizionare, plasarea necesarului catre fiecare departament din locatie;
- Primirea, transmiterea, indosarierea şi arhivarea corespondenţei şi a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a tuturor colaboratorilor;
- Efectuarea de rezervari pentru cazari in apartamente, deplasari in tara si strainatate, preluare/predare imobil inchiriat, deplasarea la adresa apartamentelor pentru verificarea stadiului acestora , efectuarea platii utilitatilor, mentinerea relatiei cu proprietarii si transmite la plata facturile aferente;
- Stabilirea agendei Top Managementului;
- Mentinerea legaturii cu candidatii in etapele pre-angajare cu scopul intocmirii dosarului de angajare precum si permenenta colaborare cu Departamentul de Cintabilitate si HR ;
- Gestionarea delegatiilor in cadrul sediului : primire delegatie, efectuarea de rezervari si asigurarea protocolului necesar in timpul delegatiilor sau a sedintelor de lucru ;
BENEFICII :
- Formare la nivel international;
- Mediu de lucru placut, energic si creativ ;
- Reale oportunitati de dezvoltare a carierei intr un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
- Sansa de a avea o cariera si nu un job – ai posibilitati de avansare, mutare pe alte posturi, dezvoltare continua ;
- Pachet salarial motivant, corelat cu performantele si potentialul dovedit ;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Executive Assistant with Italian Aplica fara CV | |
Incident Management Officer with Finnish Remote | |
Back office gaming support with French & English(Office) BUCURESTI, Brasov, Job national | |
Vezi job-uri similare (11) |
Raporteaza eroarea la