Specialist suport aprovizionare
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.04.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
Profil
Pregatire: studii medii medii / superioare
Cunostinte: cunostinte MS Office
Experienta profesionala: de preferat in logistica
Engleza obligatoriu / Franceza avantaj
Descrierea jobului
Asigura emiterea comenzilor la furnizori pentru a asigura necesarul de marfa in Depozitul Central.
Mentine o rata de detentie la nivel ridicat cu un nivel al stocului optimizat
Gestioneaza zilnic procesul de agregarea comenzilor catre furnizori
Analizeaza constant problemele de stock (stoc insuficient, supra stoc) si ia masuri in vederea rezolvarii
Gestioneaza fluxul de marfa optim pentru aprovizionare, chestionand periodic cel mai bun mod de livrare in functie de rulaj si sezonalitate si propune schimbari.
- Bonus de performanta
- Prime de vacanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament stomatologic
- Asigurare medicala
- Asigurare de viata
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Abonament Bookster
- Zile libere suplimentare
- Program de lucru flexibil
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Data Management Specialist 4500 - 5500 RON NET / luna | |
Junior Sales Specialist 4000 RON NET / luna | |
DUTCH Speaker - Customer support specialist Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (88) |
Raporteaza eroarea la