ASISTENT DEPARTAMENT EVALUARI

Angajator: Morgan Sol
Domeniu:
  • Altele
  • Imobiliare - Real Estate
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc.

    Cerinte

    Esti candidatul potrivit daca ai urmatoarele atuuri:
    • Studii superioare;
    • Bun utilizator al pachetului Office (EXCEL, WORD, POWERPOINT).
    • Capacitate de organizare, analiza si sinteza;
    • Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa.

    Responsabilitati

    In postura de ASISTENT DEPARTAMENT EVALUARI vei desfasura urmatoarele activitati:

    • Preluarea solicitarilor de evaluare provenite de pe site-ul de evaluari sau din partea bancilor si transmiterea ofertelor initiale catre clienti;
    • Redactarea si inregistrarea contractelor de evaluare pentru lucrarile realizate cu ajutorul colaboratorilor;
    • Inregistrarea proiectelor in registrul de lucrari al departamentului;
    • Asigurarea fluxului de transmitere si receptionare documentelor si informatiilor de la si catre clienti si colaboratori;
    • Incarcarea rapoartelor de evaluare pe platformele specifice ale bancilor;
    • Tine evidenta lucrarilor in desfasurare si a termenelor de predare;
    • Intocmeste anexele de facturare si le transmite catre compartimentul financiar. Preia facturile si le transmite clientilor urmarind incasarea acestora;
    • Preia borderourile lucrarilor intocmite de catre colaboratori, valideaza si avizeaza plata facturilor catre compartimentul financiar;
    • Alte activitati administrative ale departamentului de evaluare.

    Alte informatii

    PROGRAM: L - V 09:00 -18:00 (1 h pauza)
    LOCATIE: Str. Doctor Carol Davila, Nr.34 (cartier Cotroceni)

    Daca te vei alatura echipei, vei avea de castigat!
    • Colaborare de lunga durata cu un angajator de mai bine de 30 de ani pe piata de consultanta imobiliara;
    • Un birou cochet in cartierul Cotroceni, foarte aproape de metrou;
    • Vei fi recompensat cu un salariu motivant si beneficii in stransa corelatie cu activitatea si implicarea aratata.


    Beneficii

    • Laptop
    • Telefon mobil

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (39)