Assistant General Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Agricover active.


Vezi toate job-urile Assistant General Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Agricover
Domeniu:
  • Banci
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Voluntari
  • Actualizat la: 06.06.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Agricover reunește într-un portofoliu complex linii de business, soluții și tehnologii de ultimă generație care aduc plus valoare în afacerile fermierilor, în activitățile de zi cu zi din fermă și, implicit, transformă agricultura din România.

    Agricover este un grup de companii ultraperformant în agribusiness-ul european, un generator de soluții inovatoare care transformă afacerile și viața fermierilor pe termen lung, precum și un motor al schimbării, creator de progres și prosperitate la scară socială.

    Agricover este liderul pieței de agribusiness din România. Pe parcursul celor peste 20 de ani de existență, Agricover a dezvoltat un model de business inovator și performant.

    Prin abordarea sa vizionară a agribusiness-ului, Agricover determină evoluția întregului domeniu și generează prosperitate socială la nivelul comunitații fermierilor români. Agricover dezvoltă ecosisteme digitale moderne care impulsionează progresul agriculturii românești, prin adoptarea celor mai noi tehnologii digitale existente la nivel mondial.

    Pe plan social, Agricover se implică în pregătirea unei noi generații de fermieri tineri și profesioniști care vor asigura schimbul generațiilor în fermele din România.

    Cerinte

    • Previous experience in a similar position is a plus, but not necessary
    • Bachelor's Degree in Economics / Business / Law
    • Strong and practical skills in Microsoft Office
    • Good analytical skills and a high level of proactivity, attention to details
    • Responsibility, self-awareness and determination
    • Respectful, diplomatic, and effective communication
    • Active listening
    • Analytical thinking and problem-solving skills which can be applied to business processes with a "can-do" attitude
    • Strong communication skills and persuasiveness both at the operational level and in coordination with management.
    • Respecting confidences
    • Strong written and oral communication skills (English)

    Responsabilitati

    • Ensure that day-to-day business operations run smoothly
    • Ensure that the company policies and procedures are followed
    • Interact and cooperate with all members of the organization
    • Interface between the management and employees of the company
    • Organize daily the agenda for the meetings
    • Plan and prepare meetings (scheduling, agendas, presentations, executive liaisons, documenting the meetings)
    • Assist partners in meetings, conference calls as needed by taking notes
    • Provide general assistance during presentations
    • Support the general administrative tasks required by the manager
    • Create presentations and other management-level reports
    • Elaborat and draft of documents and situations required by management
    • Follow up with the teams for implementing management decisions
    • Arrange travel schedule and reservations

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (97)