Tax Specialist

Angajator: Pendl & Piswanger Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Farmacie - Medicina
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Balotesti
  • BUCURESTI
  • Otopeni
  • Actualizat la: 06.02.2023

    Specialist TAXE LOCALIZARE: Balotesti, Otopeni Ilfov - hibrid COMPANIA: Clientul nostru, este una dintre cele mai mari companii de import şi distribuţie de medicamente şi produse farmaceutice din România. Cu o istorie bogată într-o piață care și-a schimbat configurația de nenumărate ori de-a lungul vremii, clientul nostru a rămas o constantă în întreg peisajul economic românesc. Importul și distribuția produselor farmaceutice, la nivel national se acoperiră prin centrele logistice proprii, din 11 orașe. Din 2018, clientul nostru a devenit parte a unui important grup international de produse farmaceutice, lider in Europa, cu activitate in 29 de țări europeene, cu peste 40.000 de angajați. ROLUL: Căutăm, un Specialist Taxe, cu focus pe taxe directe, care să ofere consultanță fiscală de specialitate departamentelor din cadrul companiei, contribuind la punerea în aplicare a strategiei fiscale a companiei cu scopul de a maximiza oportunitatile și a minimaliza riscurile fiscale.

    • Asigurarea aplicării corespunzătoare a cadrului de reglementare fiscală (Codul Fiscal, Codul de procedură fiscală, Tratatele de dublă impunere, legislația europeană), în domeniul taxelor directe (impozit pe profit, impozit cu retinere la sursa etc.).
    • Revizuiește declarațiile fiscale periodice precum și calculele de impozit pe profit trimestriale și anuale.
    • Întocmeste rapoarte fiscale pentru autoritățile de control fiscal.
    • Pregătește calculele anuale necesare pentru Dosarele Prețurilor de Transfer.
    • Revizuiește contractele comerciale din punct de vedere financiar și fiscal.
    • Monitorizează schimbările din legislație pentru a evalua impactul asupra companiei.
    CANDIDATUL: Următoarele caracteristici sunt semnificative pentru selecția candidaților
    • Studii superioare în domeniul economic.
    • Minimum 3 ani experiență profesională în domeniul fiscalitate.
    • Cunoștințe MS Office (Excel) - nivel avansat.
    • Cunostinte limba engleza - nivel avansat.
    • Cunoaștere extinsă a principiilor și procedurilor contabile.
    • Cunoștințe solide și înțelegerea principiilor fiscale, conformității fiscale și a tuturor tipurilor de declarații fiscal.
    • Persoana organizată, cu bune abilități de prioritizare a sarcinilor.
    • Atitudine proactivă și spirit de echipă.
    DE CE SĂ APLICI:
    • Clientul nostru este parte dintr-un Grup lider European în domeniul comerțului produselor farmaceutice, retail farmacii și al serviciilor pentru industria farmaceutica, cu o prezență pe 29 de piete, oferind o acoperire geografica unică în întreaga Europă, aducând o contribuție vitală la asistența medical, cu peste 40.000 de angajați.
    • Compania mama oferă servicii pentru peste 200 de companii farmaceutice din întreaga Europă.
    • Brand ce conectează industria farmaceutică, cu angrosiștii, cu farmaciile și cu pacienții.
    • Business-ul pune accent pe logistică, pe inteligența în afaceri și pe serviciile pentru pacienți.
    • Valorile promovate: respect, inițiativă, înceredere, responsabilitate.
    Dacă această oportunitate nu este de interes pentru dvs, dar doriți să recomandați un membru al rețelei dvs. profesionale care ar putea fi potrivit/ă și interesat/ă de acest rol, vă rugăm să nu ezitați să le transmiteți acest anunț sau să ne trimiteți datele lor de contact. Vă rugăm să luați în considerare faptul că doar candidații potriviți vor fi contactați pentru interviu, dar apreciem interesul tuturor pentru proiectele noastre și dorim să păstrăm legătura pentru alte viitoare proiecte de interes.