Office Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ASOCIAȚIA CLUB SPORTIV CLIMB AGAIN active.


Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ASOCIAȚIA CLUB SPORTIV CLIMB AGAIN
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    Asociația Climb Again este o organizație non-guvernamentală afiliată la Federația Română de Alpinism și Escaladă (FRAE), fondată și condusă de Claudiu Miu, fost campion balcanic de escaladă.

    Cerinte

    Ai finalizat studiile superioare.
    Ești o persoana responsabilă, organizată, dinamică, diplomată și concentrată pe soluții.
    Ai o atitudine proactivă și spirit de inițiativă.
    Ai abilități bune de comunicare și organizatorice.
    Ești o persoană ambițioasă și dornică să te dezvolți constant.
    Cunoști pachetul MS Office (Word, Excel ), OUTLOOK la nivel avansat.
    Experiența în poziții similare reprezintă un avantaj.
    Capacitatea de a respecta termene limita.
    Cunoștințe de Contabilitate primară.

    Responsabilitati

    Supervizează activitate Centru Climb Again:
    Programări comerciale (intrări individuale, grupuri, petreceri etc.) și beneficiari (vizite individuale, școli etc.);
    Programează instructorii/asistenții/terapeuții pentru a acoperi toate cererile;
    Urmărește semnarea acordurilor (siguranța, GDPR etc.) de către toți vizitatorii;
    Urmărește și coordonează aprovizionarea Centrului (protocol, papetărie, consumabile etc.);
    Ține relația cu toți furnizorii;
    Ține evidența contractelor și a calendarului de plăți;
    Suport logistic și administrativ pentru organizarea de evenimente;
    Întocmirea de rapoarte administrative și operaționale;
    Întocmirea și verificarea mai multor tipuri de documente specifice, de la deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, emitere facturi etc.;
    Derularea activității de secretariat și lucru cu publicul;
    Organizează și coordonează deplasările de business (transport, cazări, decontări, închirieri mașini, asigurări etc.);
    Administrativ financiar:
    Menține legătura cu firma de Contabilitate;
    Organizează și predă documente contabilitate în fiecare lună;
    Administrează și înregistrează încasări cash și urmărește casa;
    Procesează încasări și emite facturi sau chitanțe.

    Alte informatii

    Climb Again este o organizație non-guvernamentală afiliată la Federația Română
    de Alpinism și Escaladă. Încă din 2014, Climb Again, schimbă fundamental viața copiilor și a tinerilor cu nevoi speciale și îi ajută să se integreze în societate, să își recapete independența și să trăiască pe cont propriu. Climb Again a ajuns la peste 1.750 de beneficiari direcți și peste 5,000 beneficiari indirecți, iar în 2018 a deschis primul centru de terapie prin escaladă din Europa.
    Centrul Climb Again găzduiește o sală de cățărat (escaladă și boulder) și aventură (cu poduri mișcătoare și cea mai mare tiroliană indoor din București), sală de fitness, sală de antrenament profesionist pentru cățărători (cu campus, plăci diverse, moonboard, system board) și zonă de relaxare. Pe lângă beneficiarii cu nevoi speciale în fiecare săptămână ne trec pragul zeci de copii și adulți, care vin singuri sau în grupuri, inclusiv petreceri pentru zile naștere, copii care vor un eveniment altfel.