Specialist Trezorerie

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Altele
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.07.2022

    La ENGIE, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem. Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat/ă și inspirat/ă pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența. 

    În prezent, căutăm o persoană cu bune abilități de analiză și comunicare, pentru a se alătura departamentului Trezorerie, în calitate de SPECIALIST TREZORERIE  pentru o PERIOADĂ DETERMINATĂ 24 LUNI.

    Dacă ești interesat să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în ENGIE. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine.

    Ce vei face:

    • Vei gestiona plățile efectuate de către companie cu scopul de a onora la timp toate obligațiile față de terți și de bugetul statului;
    • Vei gestiona documentele prezentate pentru plată și vei pregăti fișierele de plată cu respectarea termenelor scadente, a destinatarului plății și a sumei stabilite în obligația de plată;
    • Vei transmite avizele de plată către furnizori;
    • Vei verifica în extras sumele plătite către furnizori;
    • Vei răspunde de desfășurarea în bune condiții a procedurii de restituire a sumelor necuvenite/nealocate și pe standarde de performanță;
    • Vei ține evidența cec-urilor și biletelor la ordin primite și răspunde de remiterea lor la banca spre încasare;
    • Vei efectua plățile în numerar pentru salariații care nu dețin un card bancar și pentru diurnele acordate pentru deplasările în străinătate;
    • Vei participa la inventarierea patrimoniului în baza deciziilor primite;
    • Vei răspunde diferitelor solicitări de raportare periodică sau ocazională din partea managementului superior sau din partea altor departamente.

    Experiență, calificări, cunoștințe și abilități: 
    • Studii superioare/medii;
    • Minimum 5 ani experiență în domeniul financiar-contabil, în cazul studiilor medii și minimum 2 ani exeriență în cazul studiilor superioare;
    • Utilizare pachet Microsoft Office – nivel mediu;
    • Cunoștințe de bază de operare și raportare SAP (inclusiv realizarea rapoartelor specifice);
    • Cunoștințe tehnice și legislative în domeniul financiar – contabil;
    • Limba engleză – nivel mediu;
    • Capacitate de analiză și sinteză;
    • Capacitate de planificare și organizare;
    • Atenție la detalii;
    • Atitudine proactivă în soluționarea problemelor și realizarea obiectivelor;
    • Bune abilități de comunicare;
    • Responsabilitate pentru activitățile desfășurate;
    • Capacitatea de a respectă termenele limita.

    Beneficii:
    • Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
    • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
    • Tichete de masă;
    • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă;

    Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu. 

    În cazul în care optezi să ne transmiți datele tale cu scopul de a candida pentru poziția mentionată în prezentul anunț, te rugăm să iei cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților.