Customer Support Executive
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Valoris Center active.Vezi toate job-urile Customer Support Executive active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Valoris Center |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.06.2022 |
Remote work: | On-site |
La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.
Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.
• Studii superioare finalizate, domeniul economic, comunicare, drept constituie un avantaj;
• Gandire analitica si abilitati excelente de comunicare in special in scris, dar si verbal, atat in limba romana, cat si in engleza;
• Capacitatea de a transpune deciziile companiei in mesaje adresate clientului, intr-o maniera profesionista, indiferent de natura mesajului (pozitiv/negativ);
• Orientare catre client si atitudine proactiva;
• Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii eficiente si rapide;
• Cunostinte avansate de operare a pachetului Microsoft Office (in special Word si Excel);
• Abilitati tehnice dezvoltate si rapiditate in a lucra pe calculator;
• Spirit de echipa, perseverenta, flexibilitate;
• Abilitati multitasking, prioritizare eficienta, responsabilitate, managementul eficient al timpului pentru a raspunde solicitarilor in termenele stabilite;
• Capacitatea de sinteza si initiativa pentru imbunatatirea work-flow-ului intern;
• Abilitati de negociere si persuasiune.
• Gestioneaza din punct de vedere tehnic facilitatile de restructurare./ acordare perioada gratie , reesalonare valoare reziduala;
• Raspunde solicitarilor sosite din partea clientilor prin intermediul urmatoarelor canale de comunicare: telefon, e-mail, fax, corespondenta prezentand fluxul de lucru, diferitele etape privind gestionarea facilitatilor de restructurare, costuri, clauze contractuale, situatii punctuale intervenite in derularea procesului;
• Realizeaza demersurile privind cunoasterea clientelei in conformitate cu reglementarile interne si cu legislatia in domeniu;
• Realizeaza raportari specifice cu privire la activitatea individuala si din cadrul departamentului pentru urmarirea indeplinirii diverselor activitatii;
• Colaboreaza cu celelalte departamente interne in vederea solutionarii solicitarilor gestionate.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Customer Support with German Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (253) |
Raporteaza eroarea la