Customer Support Executive

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Customer Support Executive active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.06.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate, domeniul economic, comunicare, drept constituie un avantaj;
    • Gandire analitica si abilitati excelente de comunicare in special in scris, dar si verbal, atat in limba romana, cat si in engleza;
    • Capacitatea de a transpune deciziile companiei in mesaje adresate clientului, intr-o maniera profesionista, indiferent de natura mesajului (pozitiv/negativ);
    • Orientare catre client si atitudine proactiva;
    • Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii eficiente si rapide;
    • Cunostinte avansate de operare a pachetului Microsoft Office (in special Word si Excel);
    • Abilitati tehnice dezvoltate si rapiditate in a lucra pe calculator;
    • Spirit de echipa, perseverenta, flexibilitate;
    • Abilitati multitasking, prioritizare eficienta, responsabilitate, managementul eficient al timpului pentru a raspunde solicitarilor in termenele stabilite;
    • Capacitatea de sinteza si initiativa pentru imbunatatirea work-flow-ului intern;
    • Abilitati de negociere si persuasiune.

    Responsabilitati

    • Gestioneaza din punct de vedere tehnic facilitatile de restructurare./ acordare perioada gratie , reesalonare valoare reziduala;
    • Raspunde solicitarilor sosite din partea clientilor prin intermediul urmatoarelor canale de comunicare: telefon, e-mail, fax, corespondenta prezentand fluxul de lucru, diferitele etape privind gestionarea facilitatilor de restructurare, costuri, clauze contractuale, situatii punctuale intervenite in derularea procesului;
    • Realizeaza demersurile privind cunoasterea clientelei in conformitate cu reglementarile interne si cu legislatia in domeniu;
    • Realizeaza raportari specifice cu privire la activitatea individuala si din cadrul departamentului pentru urmarirea indeplinirii diverselor activitatii;
    • Colaboreaza cu celelalte departamente interne in vederea solutionarii solicitarilor gestionate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (253)