Contabil Junior

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.05.2022
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Cunoştinţe de bază de contabilitate şi fiscalitate românească;
    - Cunoştinţe de operare PC - Microsoft Office;
    - Cunoştinţe de limbă engleza - nivel avansat;
    - Gândire analitică;
    - Abilităţi de lucru in echipa;
    - Cunoaşterea software ERP (SAP) este un plus.

    Responsabilitati

    - Pregăteşte rapoartele referitoare la facturile neplătite sau neînregistrate;
    - Asigură suport in pregătirea rapoartelor de vânzări;
    - Asigură exactitatea şi integralitatea înregistrării facturilor de marfă, servicii si/sau a facturilor emise şi se asigură că facturile sunt înregistrate la timp în vederea recepţionării plăţilor la sfârşitul lunii;
    - Asigurarea completarea documentelor interne şi externe original, în conformitate cu termenele stabilite;
    - Asigură controlul intern asupra integrităţii datelor de intrare (documente interne şi externe în original);
    - Reconciliază debitori, creditori precum şi conturile cu sume în procesul de a fi clarificate;
    - Stabileşte componenţa soldului pentru conturile alocate, analizează şi rezolvă elementele deschise;
    - Monitorizează rapoartele de cheltuieli de personal;
    - Pregăteşte în mod regulat rapoartele cerute de către Departamentul de Controlling şi prezintă către managerul său direct concluziile derivate din acţiune de reconciliere de cont;
    - Oferă suport pentru gestionarea prin analiza financiara a costurilor şi a veniturilor;
    - Participă activ la utilizarea eficientă a resurselor, bugetare şi prognoza veniturilor şi cheltuielilor, implementarea şi dezvoltarea de control al costurilor.