Key Account Manager

Angajator: INTERBRANDS Marketing Distribution
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    Established in 1993, Interbrands Marketing & Distribution is today one of the most important companies in the distribution and marketing of FMCG in Romania, and our goal is to remain at the forefront of the supply chain solutions, providing value and quality to our customers nationwide.

    Enjoy the Right Choice!

    Cerinte

    • studii superioare de preferat in domeniul economic;
    • studii post-universitare constituie avantaj;
    • minim 3 ani de experienta in vanzari IKA, intr-o companie de mari dimensiuni sau intr-o companie multinationala care activeaza in domeniul produselor de larg consum;
    • limba engleza nivel mediu;
    • cunostinte avansate de utilizare PC;
    • permis de conducere categoria B.

    ABILITATI SI CARACTERISTICI PERSONALE:
    • capacitatea de a lua decizii rapide si corecte;
    • abilitati de comunicare, negociere, persuasiune
    • sociabil, capacitate de lucru in echipa;
    • abilitati de organizare si conducere a echipei;
    • dinamism, putere de munca, echilibru emotional;
    • diplomatie, adaptabilitate.

    Responsabilitati

    • participa la procesul de negociere a conditiilor contractuale cu clientii KA;
    • stabileste planul de desfasurare a activitatilor de vanzare pe game de produse, formuleaza metodele si tehnicile de vanzare adecvate acestor magazine;
    • elaboreaza estimari, prognoze ale volumului de vanzari pentru a optimiza colaborarea cu clientii KA;
    • urmareste costurile si profitabilitatea actelor de vanzare in clientii KA alocati;
    • urmareste derularea contractelor cu clientii KA alocati (comenzi, plati, promotii, situatii neprevazute etc.) si duce la indeplinire contractul;
    • in cazul in care contractul nu este respectat de catre unul dintre clientii KA propune masuri corective (ex. stoparea livrarilor daca au intarzieri prea mari la plata);
    • propune conditii de plata, plafoane de creditare, discounturi, actiuni promotionale sau alte actiuni care ar putea duce la dezvoltarea unei cifre de afaceri mai mare sau la cresterea profitabilitatii;
    • organizeaza,supervizeaza si evalueaza implementarea actiunilor promotionale sau a altor actiuni dedicate clientilor KA in magazinele alocate;
    • urmareste saptamanal sau lunar: situatia stocurilor, situatia clientilor, situatia vanzarilor, situatia incasarilor, etc. pentru clientii alocati;
    • pe baza analizelor efectuate si in conformitate cu planurile si bugetele de marketing ale companiei propune activitati de promovare a produselor in magazinele KA alocate;
    • urmareste si influenteaza realizarea bugetul de vanzari la nivelul clientilor alocati;
    • raporteaza in cel mai scurt timp posibil sefului direct orice solicitare, nemultumire, plangere sau alta informare din partea clientilor KA.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS Marketing Distribution. Consultati Politica de procesare a datelor personale a INTERBRANDS Marketing Distribution >>