Asistent Administrativ Resurse Umane

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Juridic
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Chisinau
  • Actualizat la: 10.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :
    - Cunoasterea limbii franceze la nivel mediu- avansat( B1-B2);
    - Cunostinte foarte bune de utilizare a programului Excel si Word;
    - Experienta in domeniul administrativ reprezinta un avantaj;
    - Excelente capacitati de organizare si prioritizare a task-urilor

    Responsabilitati

    In calitate de Asistent/a administrativ RH principalele tale misiuni vor fi:

    - Analiza cererilor de contractelor de colaborare pentru angajatii clientului francez;
    - Comunicarea prin telefon si prin e-mail cu responsabilii din Franta in vederea verificarii si/sau obtinerii informatiilor necesare pentru realizarea contractelor de colaborare;
    -Realizarea contractelor de colaborare;
    -Centralizarea si arhivarea contractelor de colaborare intocmite;

    Alte informatii

    Beneficii :
    - Formare la nivel companiei;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial atractiv.