IT Support Engineer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile IT Support Engineer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.

    Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.

    Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.

    Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.

    Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!

    Cerinte

    In order to be able to easily integrate, here are the requirements:
    • + 2 years experience in IT service delivery, Technical, economic university studies or relevant work experience
    • Advanced knowledge of troubleshooting, installation, configuration, administration of Windows OS
    • Medium Mac OS troubleshooting knowledge
    • Backup, restore, create Windows system images
    • Knowledge of use and operation of administration tools: SCCM, Active Directory, McAfee Policy Orchestrator, PowerShell scripting
    • Advanced knowledge of the Microsoft Office suite
    • Hardware and software troubleshooting skills
    • Knowledge of data recovery and viruses
    • Average knowledge of communication protocols
    • Optional ITIL Foundation certification
    • English - intermediate level

    Responsabilitati

    Responsibilities:
    • Receiving and resolving customer complaints related to internal systems installation and configuration changes by telephone and through the self-service Service Now;
    • Registration of all complaints in the dedicated application.
    • Ticket escalations that require the intervention of level 3 of support or the support of IT service providers
    • Install and configure IT equipment: desktops, laptops, thin clients, tablets (2in1), peripheral;
    • Managing IT systems so that they function in optimal parameters, including the virtual environment (VDI);
    • Making clones for each new model of equipment: desktop / laptop / Thin Client / tablet (2in1);
    • Preparing test plans for system configuration HW / SW including virtual environment;
    • Checking and testing functionality of new IT equipment models: desktop, laptop, thin client, tablet (2in1), printers;
    • Participation in the analysis, testing and implementation phases of IT projects;
    • Creating procedures and work instructions as well as updating and improving the existing ones;
    • Ensures proper maintenance of the CMDB and inventory of IT equipment.
    • Distribution of update packages for applications or OS using SCCM.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (40)