Customer Support Executive

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Customer Support Executive active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.02.2021
    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate;
    • Gandire analitica si abilitati excelente de comunicare verbal si scris;
    • Bune cunostinte de limba engleza;
    • Orientare catre client si atitudine proactiva;
    • Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii eficiente si rapide;
    • Cunostinte avansate de operare a pachetului Microsoft Office (in special Word si Excel);
    • Spirit de echipa, perseverenta, flexibilitate;

    Responsabilitati

    Responsabilitati / Realizari

    • Inregistreaza si raspunde solicitarilor sosite din partea clientilor prin intermediul urmatoarelor canale de comunicare: e-mail, fax, corespondenta, casa de avocatura, cu privire la diferitele etape contractuale, costuri, clauze contractuale, situatii punctuale intervenite in derularea contractului;
    • Rezolva reclamatiile primite din partea clientilor cu privire la produsele si serviciile oferite de companie;
    • Intocmeste raspunsuri scrise catre autoritatile statului cu privire la derularea contractelor de leasing/credit, starea fiscala etc;
    • Realizeaza raportari specifice cu privire la activitatea individuala si din cadrul departamentului pentru urmarirea indeplinirii diverselor activitati/campanii;
    • Colaboreaza cu celelalte departamente interne in vederea solutionarii solicitarilor gestionate.