Process Improvement Coordinator
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange active.Vezi toate job-urile Process Improvement Coordinator active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro |
Obiectivul rolului este de a crea si imbunatati constant procesele din departamentul Customer Service, cu scopul de a creste calitatea serviciilor.
ObiectivulPostului
- Obiectivul postului este de a crea, gestiona si imbunatati in permanenta procesele din departamentul Customer Service, cu scopul de a creste calitatea serviciului livrat catre clientii ORO si indicatorii de eficienta.
Responsabilitati
- identifica probleme in procesele actuale, propune solutii de imbunatatire a proceselor si implementeaza modificarile agreate
- analizeaza rapoarte relevante, KPI si intructiuni de lucru pentru a determina punctele de complexitate sau neconforme, stabileste prioritatile actiunilor de imbunatatire a activitatii si colecteaza nevoi de la clientii interni sau partenerii externi
- aliniaza toate actiunile de improvement cu business owneri-ii din CSD si alte departamente ORO precum si cu clientii externi;
- comunica cu toate partile implicate pentru a alinia si valida solutiile si procesele astfel incat sa asigure clientilor Orange aceeasi experienta indiferent de punctul de contact sau canal (CSD, shop, chatbot, self service, messaging , etc)
- colaboreaza transversal cu celelalte departamente (ex. Legal, Sales, MK, IT, TD, CEX), pentru adaptarea proceselor CSD, in functie de fiecare initiativa.
- apreciaza impactul diverselor actiuni care impacteaza activitatea , propune solutii pentru evitarea impactului negativ
- este contributor major in proiecte transversale gestionate in CSD, asigurand inputul din punctul de vedere al proceselor existente
- asigura rolul de lead pentru anumite initiative (tehnice, comerciale) cu impact in CSD, rol in care coordoneaza echipa transversala CSD pentru implementarea initiativei; propune solutii de minimizare a impactului
- este responsabil pentru maparea si documentarea tuturor proceselor pentru care are ownershipul
Candidatul Ideal:
- cunostinte solide si experienta practica in crearea si optimizarea proceselor;
- cunoaste metode de analiza si imbunatatire procese (ex. Lean, Lean Six Sigma)
- experienta in lucrul cu instrumente software de desenare a proceselor (ex. MS Visio, Aris)
- abilitati de coordonare si gestionare proiecte/ initiative (project management); este orientat catre colaborarea transversala cu alte departamente;
- excelente abilitati de analiza (capacitate de analiza 360) / sinteza si furnizare de solutii; este orientat catre rezultate si automatizarea proceselor (ex. RPA)
- abilitati foarte bune de comunicare si prezentare (Romana & Engleza)
- gestioneaza foarte bine timpul si termenele limita
- cunostinte Excel/ PowerPoint
- initiativa si pro-activitate
- customer focus
Nice to have: experienta profesionala peo pozitie similara; experienta de lucruin automatizarea proceselor prin RPA;
Itimultumim ca ai aplicat!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
IT Procurement - Senior Manager Hybrid | |
Project Engr II Hybrid | |
Sales Technology Analyst Hybrid | |
Vezi job-uri similare (49) |
Raporteaza eroarea la