Process Improvement Coordinator

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.01.2021

    Obiectivul rolului este de a crea si imbunatati constant procesele din departamentul Customer Service, cu scopul de a creste calitatea serviciilor.

    ObiectivulPostului 

    • Obiectivul postului este de a crea, gestiona si imbunatati in permanenta procesele din departamentul Customer Service, cu scopul de a creste calitatea serviciului livrat catre clientii ORO si indicatorii de eficienta.

    Responsabilitati

    • identifica probleme in procesele actuale, propune solutii de imbunatatire a proceselor si implementeaza modificarile agreate
    • analizeaza rapoarte relevante, KPI si intructiuni de lucru pentru a determina punctele de complexitate sau neconforme, stabileste  prioritatile  actiunilor de imbunatatire a activitatii si colecteaza nevoi de la clientii interni sau partenerii externi
    • aliniaza toate actiunile de improvement cu business owneri-ii din CSD si alte departamente ORO precum si cu clientii externi;
    • comunica cu toate partile implicate pentru a alinia si valida solutiile si procesele astfel incat sa asigure clientilor Orange aceeasi experienta indiferent de punctul de contact sau canal (CSD, shop, chatbot, self service, messaging , etc)
    • colaboreaza transversal cu celelalte departamente (ex. Legal, Sales, MK, IT, TD, CEX), pentru adaptarea proceselor CSD, in functie de fiecare initiativa.
    • apreciaza  impactul diverselor actiuni care impacteaza activitatea , propune solutii pentru evitarea impactului negativ
    • este contributor major in proiecte transversale gestionate in CSD, asigurand inputul din punctul de vedere al proceselor existente
    • asigura rolul de lead pentru anumite initiative (tehnice, comerciale) cu impact in CSD, rol in care coordoneaza echipa transversala CSD pentru implementarea initiativei; propune solutii de minimizare a impactului
    • este responsabil pentru maparea si documentarea tuturor proceselor pentru care are ownershipul

    Candidatul Ideal:

    • cunostinte solide si experienta practica in crearea si optimizarea proceselor;
    • cunoaste metode de analiza si imbunatatire procese (ex. Lean, Lean Six Sigma)
    • experienta in lucrul cu instrumente software de desenare a proceselor (ex. MS Visio, Aris)
    • abilitati de coordonare si gestionare proiecte/ initiative (project management); este orientat catre colaborarea transversala cu alte departamente;
    • excelente abilitati de analiza (capacitate de analiza 360) / sinteza si furnizare de solutii; este orientat catre rezultate si automatizarea proceselor (ex. RPA)
    • abilitati foarte bune de comunicare si prezentare (Romana & Engleza)
    • gestioneaza foarte bine timpul si termenele limita
    • cunostinte Excel/ PowerPoint
    • initiativa si pro-activitate
    • customer focus

    Nice to have: experienta profesionala peo pozitie similara;  experienta de lucruin automatizarea proceselor prin RPA;


    Itimultumim ca ai aplicat!