CS Performance Trainer - Technical

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile CS Performance Trainer - Technical active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.01.2021

    Te pricepi sa descoperi talentul in altii si sa ii ajuti sa devina mai buni?

    Esti o persoana captivanta? Te pricepi sa descoperi talentul in altii si saii ajuti sa devina mai buni? Ai experienta in formare si dezvoltareprofesionala? Suntem curiosi sa descoperim mai multe despre tine!

    Cautam colegi creativi, pasionati de oameni, care sa se alature echipeinoastre de  CSPerformance Trainers pentru a adresa nevoileconstante de formare ale departamentului. Concret, te vei ocupa detraining-ul colegilor new entry si nu numai, din Customer Service (online saula sala) in materie de creare, dezvoltare si livrare cursuri, analiza simasurare a eficientei programului, precum si adaptarea acestuia la nevoile debusiness.

    La tine urmarim unset specific de competente si cunostiinte :

    • Abilitati de comunicare si prezentare
    • Capacitate de analiza, sinteza, organizare si planificare
    • Customer focus
    • O buna cunoastere si intelegere a produselor, serviciilor si ofertelor Orange
    • O buna cunoastere si utilizare a aplicatiilor si a proceselor de vanzare utilizate in front-line
    • Initiativa si pro-activitate
    • Abilitati in rezolvarea problemelor
    • Abilitati de coaching / monitorizare/ instruire
    • Auto-dezvoltare
    • Abilitatea de a lucra in echipa

    Pe partea de experienta, cautam o persoana cu expertiza relevanta in cunoastereaproduselor, serviciilor si ofertelor de internet,telefonie fixa si TV, destinate clientilor Orange. 

    Suntem convinsi ca te-ai documentat deja despre noi ca pentru un curs noupe care urmeaza sa-l livrezi :) Si noi vrem sa aflam mai multe despre tine, asaca, trimite-ne CV-ul tau si hai sa ne cunoastem!

    Cerinte obligatorii:

    • Cel putin 12 luni experienta inCustomer Sevice
    • Ultimul an dinactivitatea ta profesionala, sa-l fi desfasurat in Customer Service

    * daca faci parte din comunitatea de fellows, nu se aplicacele doua cerinte de mai sus

    Pentru ca ne dorim sa fii cat mai informat, ne-am ganditca te-ar ajuta sa cunosti pasii procesului de recrutare :

    • La finalulperioadei de valabilitate a anuntului, vei primi prin e-mail, instructiuniprivind testele pe care va trebui sa le parcurgi si toate informatiile necesare
    • Pasul al doilea,va fi de a crea si sustine o prezentare pe un subiect pe care il vei primi dela noi
    • Pasul al treileaconsta in interviul face-to-face, care bineinteles, se va desfasuraonline.

    Alte informatii:

    Hiring Manager: Ionela Georgiana Marchidan

    Recruiter