Trezorier
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Carmistin active.Vezi toate job-urile Trezorier active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Carmistin |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.06.2020 |
Remote work: | On-site |
Ne dorim să atragem lângă noi colegi care să aibă o viziune comună cu a noastră și să facem din Grupul Carmistin un model de afacere integrată.
Cerinte
• experienta in domeniul trezorier;
• studii superioare;
• cunostinte bune de utilizare PC ( Excel, programe baze date);
• experiența în utilizarea Charisma reprezinta un avantaj;
• capacitate de decizie si de a rezolva probleme;
• capacitate de concentrare, analiza și sinteza.
pregateste situatia soldurilor bancare pentru toate firmele din grup ;
• transmite extrasele de cont ale societatilor din grup pentru inregistrare in contabilitate;
• solicita in teritoriu planificarea platilor saptamanale;
• pregateste situatia centralizata a platilor si urmareste modul de acestora;
• actualizeaza centralizat cash flow-ul saptamanal evidentiind sumele de achitat / achitate;
• previzioneaza necesarul de cash obligatoriu pentru onorarea lunara a scadentelor in relatia cu bugetul de stat (esalonari la plata TVA si obligatiile lunare rezultate din declaratii);
• previzionarea necesarului de cash obligatoriu pentru onorarea bilunara a salariilor si platile conexe;
• verifica respectarea calendarului privind platile catre societatile de leasing,institutii finaciar bancare si asigurari;
• Ia masuri privind aprobarea numai cu semnatura conjuncta a tuturor platilor planificate zilnic in orele bancare (cut of time) indicate de fiecare institutie bancara ;
• asigura semnatura pentru toate platile societatilor din grup in toate bancile,dupa verificarea legalitatii ordonarii respective(existenta contract, factura, comanda dupa caz, scadenta);
• pregateste lista cu facturi scadente si face plata acestora;
• actualizeaza imprumuturile din grup pentru calculul dobanzilor acestora;
• verifica inregistrarea dobanzilor ptr contractele de imprumut dintre companie si firmele imprumutate sau imprumutatoare;
• transmite la solicitare ordinele de plata
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist procesare credite BUCURESTI, | |
Manager Clienți Business (227458) BUCURESTI, | |
Finance & Accounting Specialist Hybrid | |
Vezi job-uri similare (391) |
Raporteaza eroarea la