Customer Care (comenzi/contracte)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Hochland Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Care (comenzi/contracte) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Hochland Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.03.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Hochland Romania a luat nastere oficial in 1998, prin preluarea fabricii de la Sighisoara, unde a inceput productia de branza topita.
    In 1999, Hochland achizitioneaza fabrica de la Sovata, unde produce branzeturi specific romanesti, precum cascavalul, si materie prima pentru fabrica de branza topita de la Sighisoara.
    Astazi, Hochland Romania este lider pe piata branzeturilor, fiind marca numarul 1 in majoritatea categoriilor unde este prezenta: telemea, branza topita, crème de branza, branza pentru preparate calde.

    Cerinte

    RETETA TA DE SUCCES:

    • Experienta anterioara in roluri similare: facturare, comenzi, contracte;
    • Atentie la detalii;
    • Capacitate avansata de prioritizare;
    • Experienta in utilizarea Microsoft Excel;
    • Experienta de lucru in SAP – de preferat;
    • Engleza nivel mediu este un plus.

    Responsabilitati

    CE VEI FACE?

    • Introducerea in baza de date (SAP) a noilor clienti;
    • Urmarirea si actualizarea contractelor, anexelor si intocmirea contractelor noi;
    • Arhivarea tuturor documentelor si managementul contractelor de vanzare;
    • Stabilirea de reduceri promotionale acolo unde este cazul;
    • Verificarea acuratetii preturilor de vanzare;
    • Raportarea neregulilor;
    • Pregatirea decontarilor pentru clienti in conformitate cu prevederile contractelor de vanzare;
    • Stabilirea rezervelor in conformitate cu indicatiile echipei de vanzari.
    • Procesarea comenzilor primite online, verificarea detaliilor cat si disponibilitatea produselor;
    • Verificarea si emiterea avizelor de insotire a marfii;
    • Modificarea datelor necesare pe documente si in sistem in cazul in care se constata diferente calitative si/sau cantitative intre marfurile receptionate fizic si documentatia de insotire;
    • Emiterea retururilor din avizele si facturi confirmate de client;
    • Verificarea documentelor legate de activitatea din depozit (date si flux);
    • Emiterea facturilor in baza comenzilor si avizelor confirmate de client;
    • Arhivarea documentele de lucru: comenzi,avize, facturi, precum si a alte documente care stau la baza emiterii acestora.

    Nota: In functie de echipa din care vei face parte, vor fi alocate o parte din activitatile de mai sus.

    Alte informatii

    BENEFICIILE UNUI ANGAJAT HOCHLAND:

    Vei fi parte intr-o companie de familie cu spirit antreprenorial, lider de piata in Romania.
    Pachetul de beneficii asociat urmareste sa raspunda mai multor nevoi dupa cum urmeaza:
    • abonament medical clinica privata
    • tichete de masa
    • bonus si decont partial concediu
    • concediu de odihna in functie de vechimea in munca
    • decont partial transport
    • produse Hochland in fiecare luna

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (587)