Field Services Analyst
This job is no longer active!View all jobs PepsiCo activeView all jobs Field Services Analyst active on Hipo.roView all jobs IT Hardware active on Hipo.roView all jobs IT Software active on Hipo.ro |
Employer: | PepsiCo |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | 0 - 1 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 01.07.2020 |
Remote work: | On-site |
Cu peste 1600 de angajați, în 2023 PepsiCo România a obținut pentru al zecelea an consecutiv certificarea internațională Angajator de Top, acordată de Top Employers Institute din Olanda. Certificarea PepsiCo drept Angajator de Top demonstrează angajamentul PepsiCo de a promova un mediu pozitiv și favorabil incluziunii și de a crea oportunități semnificative pentru angajații săi, oferindu-le posibilitatea de a avea un impact, de a dobândi noi abilități și de a-și construi cariere de succes.
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86 miliarde dolari în, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.
Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni.
Pentru mai multe informații accesați pagina pepsico.ro și urmăriți canalele Facebook, și LinkedIn PepsiCo Romania.
- Basic networking troubleshooting skills (TCP, DNS, etc);
- Windows OS administration and troubleshooting skills;
- Microsoft Office and Office365;
- Basic hardware troubleshooting;
- Previous IT support experience, preferably in a multinational / corporate environment, but not mandatory;
- Experience with a ticketing system preferable, but not mandatory;
- Quick learner, able to adapt to a fast paced environment;
- Advanced knowledge of English
- Cat B driving license
As a Field Service Analyst, the job holder will be responsible for:
- Providing L1 support either remotely or in person to the user base;
- Reviewing all the field service deliverables, ensuring all tickets and tasks are appropriately managed;
- Interface and coordinate FS activities with 2nd and 3rd level support teams;
- Hands and Feet for Managed Service Suppliers and IT Operations.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
{Data}School for Business Analysts & Modelers at ING Hubs Romania Aplica fara CV | |
IT Business Analyst (Wealth & Distribution Technology) Aplica fara CV | |
Agile Tooling and Metrics Analyst BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (432) |
Raporteaza eroarea la