Customer Engagement Management Advisor with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Brainspotting active.


Vezi toate job-urile Customer Engagement Management Advisor with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Brainspotting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Marketing
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are the leading technology recruitment and selection consultancy in Romania, working on highly specialized technologies for permanent and interim positions. Since our inception in 2001 as the first specialized IT recruitment agency in Romania we supported over 400 national and global clients in acquiring strategic IT talent for their business.

    We are deeply passionate about technology and highly responsible about our work. We understand the pressure of the business and the fact that you need fast and quality results. Therefore we always go for the extra mile to deliver the best IT&C talent for your business, no matter how challenging the project may seem.

    Cerinte

    intre 1 ani şi 3 ani experienţă intr-o poziţie similară;
    studii economice /comerciale/ tehnice;
    fluent in engleză şi franceza (nivel B2-C), iar orice altă limbă constituie un plus;
    cunoştinte bune de PC;
    abilităţi de comunicare foarte bune (verbal şi scris);
    spirit de echipă;
    orientare către client;
    abilităţi de organizare şi de lucru in condiţii de stres;
    abilitatea de a rezolva probleme legate de proces şi de a relaţiona optim cu alte echipe.

    Responsabilitati

    Gestionează in intregime procesul in diferite regiuni şi ţări şi reprezintă principalul contact pentru partenerii de service;
    Asistă partenerii de Service in cadrul operaţiunilor financiare şi logistice şi este responsabil cu adresarea tuturor problemelor referitoare la funcţionalitatea procesului;
    Este responsabil(ă) pentru excelenţa operaţională şi satisfacerea nevoilor clientului la nivelul agreat;
    Caută informaţii relevante, analizează, colectează date pentru rapoarte şi administrează procesele de lucru, urmand indicaţiile managerului, precum şi alte proceduri administrative stabilite;
    Respectă toate procedurile de lucru şi urmează indicaţiile primite de la analistul de proces in ceea ce priveşte performanţa operaţională;
    Asigură asistenţă şi training pentru partenerii de service in utilizarea instrumentelor electronice puse la dispoziţie pentru ca partenerii să-şi poată desfăşura activitatea in condiţii optime;
    Este primul punct de contact pentru rezolvarea situaţiilor apărute in ultilizarea aplicaţiilor de către parteneri;
    Să fie la curent şi să aplice specificităţile de proces;
    Răspunde in timp, corect şi complet la solicitările legate de procesul de logistică;
    Participă la evaluarea lunară a performanţei operaţionale pentru cei mai importanţi parteneri de service;
    Oferă consultanţă şi mentoring pentru echipa de suport din back-end;
    Urmăreşte pana la rezolvarea finală toate cererile primite pe e-mail, telefon sau mijloace electronice şi oferă clientului n permanenţă informaţii legate de stadiul n care se află cererile sale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (342)