Site Support Specialist - Brasov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Site Support Specialist - Brasov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 17.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Daca esti o persoana organizata, perseverenta, obisnuita sa lucreze într-un mediu dinamic si provocator, te invitam sa te alaturi echipei Veo!


    Pentru reusita în aceasta misiune este nevoie de:


    - Experienta de lucru în domeniul administrativ sau al administrarii de personal;
    - Cunostinte medii de limba engleza (minim B1);
    - Experienta de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel);
    - Capacitate de organizare si prioritizare task-uri;
    - Abilitati de comunicare si relationare.

    Responsabilitati

    Responsabilitatile tale în calitate de Site Support Specialist, vor fi:


    - Pregatirea documentelor necesare dosarului de personal al angajatului;
    - Completarea informatiilor în baza de date si eliberarea documentelor pentru deplasarile angajatilor, adeverinte, etc.
    - Verificarea corectitudinii completarii pontajelor si a deconturilor;
    - Realizarea comenzilor lunare pentru necesarul din sediu;
    - Planificarea si organizarea instructajul SSM si a controlului medical de medicina muncii;
    - Gestionarea fluxului de documente în sediu (imprimare documente/semnare/arhivare, etc.);
    - Oferirea suportului în vederea implementarii si asigurarii unei bune desfasurari a evenimentelor locale (delegatii, prezentari, sedinte si evenimente similare).
    - Colaborarea cu departamentele suport (resurse umane, IT, contabilitate, salarizare).

    Alte informatii

    ?i pentru c? valorific?m dorin?a de a înv??a, oferim urmatoarele beneficii:
    - Pachet salarial motivant;
    - Formare la nivelul companiei;
    - Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunit??i interne, feedback ?i coaching din partea responsabililor direc?i;
    - Desf??urarea activit??ii într-o echip? tân?r? ?i profesionist?.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Brasov,

    Aplica fara CV
    Brasov, Job national

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (4)