Contact Center Project Manager - Italian&English

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Activam de mai bine de 10 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 2 sedii in Bucuresti si Valcea.
    Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.)

    Cerinte

    • Experienta manageriala de minimum 6 luni intr-o pozitie similara (ex: team leader, program manager, quality manager);
    • Experienta in activitati de BPO de minimum 2 ani;
    • Foarte bune abilitati interpersonale si atitudine orientata catre suport echipa;
    • Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata catre client si indeplinire obiective;
    • Studii superioare finalizate;
    • Limba engleza cel putin la nivel conversational;
    • Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi;
    • Persoana responsabila, proactiva, insistenta;
    • Punctualitate si multi-tasking;
    • Cunostinte solide de MS Office;

    Responsabilitati

    - Coordonarea activitatii de productie a companiei pe proiectele alocate, in vederea indeplinirii obiectivelor cantitative, calitative si de profitabilitate setate pe fiecare proiect;
    - Anticiparea situatiilor de risc operational, prin participarea activa la sedinte, prin discutii cu echipele, cu managementul si cu clientii externi;
    - Identificarea situatiilor exceptionale in derularea serviciilor si propunerea de actiuni pentru tratarea acestora;
    - Coordonarea permanenta a echipelor – team leaderi si agenti Call Center;
    - Elaborarea procedurilor si instructiunilor de lucru si implementarea acestora;
    - Realizarea activitatilor de mentenanta ale proiectelor de Contact Center – orar, concedii, inlocuiri, etc.
    - Imbunatatirea constanta a proceselor de recrutare si training agenti noi pe proiectele asignate in gestiune;