Specialist Data Processing

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    Avand deja o prezenta importanta pe piața locala romaneasca (Cegedim Rx & Cegedim Customer Information) și constient de potentialul de talente din domeniile IT din Romania, grupul Cegedim a ales orasul Bucuresti pentru a-si crea noul centru de servicii.

    Compania Cegedim Service Center este situata in zona de afaceri a cartierului Pipera (caldirea Globalworth Plaza), foarte aproape de stația de metrou Aurel Vlaicu.

    Dupa 2 ani de activitate, deja peste 200 de angajați (septembrie 2019) au ales să ni se alăture și să construiască împreună un centru de excelență operațională, precum și un mediu de lucru plăcut si plin de oportunități.

    Continuăm să creștem și căutăm profesioniști francofoni dinamici, care sa faca una dintre meseriile urmatoare: Consilier hotline, Suport helpdesk, Specialist payroll, Specialist administrativ HR, Consultant HRIS.

    Anul 2020 aduce noi proiecte si ne propunem sa ajungem la 300 de colegi cu care sa impartasim aceleasi valori.

    Cerinte

    Studii medii absolvite
    Outlook si Microsoft Office (Word, Excel)
    Limbi straine: franceza nivel incepator/mediu (A2/B1/B2)
    Confidentialitate, rigurozitate, dexteritate
    Abilitati foarte bune de organizare si de comunicare
    Atentie la detalii, autonomie
    Spirit de echipa
    Experienta intr-un post similar constituie un avantaj

    Responsabilitati

    Executa operatiuni de birou specifice departamentului, respectand procedurile existente : modificare si actualizare date clienti, escaladare si monitorizare cazuri speciale, verificare facturi si inregistrare, etc)
    Asigura fluxul documentelor in aplicatiile utilizate si pe e-mail
    Arhiveaza documentele conform procedurilor
    Identifica si transmite mai departe posibilele probleme de functionare in sisteme
    Raporteaza statusul activitatilor executate, conform specificatiilor
    Completeaza si transmite rapoarte periodice de activitate
    Relationeaza cu toate departamentele si persoanele implicate in fiecare proces de executie
    Transmite propuneri de completare si modificare a procedurilor existente
    Indeplineste alte sarcini alocate punctual

    Alte informatii

    Suntem in cautare de candidati juniori, cu sau fara experienta, la inceput de cariera si oferim un mediu de lucru multicultural, placut si dinamic, o formare consistenta alaturi de colegi experimentati, dornici sa impartaseasca experienta si bunele lor practici, precum si posibilitati de dezvoltare a unui plan de cariera si beneficii care ne califica drept competitivi pe piata.