Joburi Cegedim Service Center

Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 5 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 390 de angajați (ianuarie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.

Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi. 
Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajaților noștri pentru a le oferi oportunități reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, în final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!

Cultura noastra organizationala pune accentul pe oameni si pe potentialul lor. Suntem o structura in plina crestere, demaram noi activitati si proiecte, iar in anul 2023 continuam sa ne optimizam metodele de lucru si ne propunem sa crestem echipa cu peste 50 noi colegi. 

Venim in intampinarea candidatilor cu roluri diverse, precum: Specialist Payroll, Consultant HRIS, Dezvoltator Interfete, Dezvoltator software, Suport Helpdesk, Analist Parametraje, Consilier Hotline, precum si Specialist Backoffice.  

La Cegedim fiecare zi incepe cu « un grand sourire » si se incheie cu « une grande satisfaction »! Ne dorim colegi care sa se simta bine la noi, sa fie productivi, capabili sa tina pasul cu exigentele clientilor si care sa fie motivati sa se dezvolte personal si profesional in cadrul companiei.

Daca doriti sa participati la aceasta aventura si sa va alaturati comunitatii noastre de pasionati din domeniul oferirii de servicii, nu ezitati sa ne contactati! 

 

Facem parte din grupul Cegedim care a luat fiinta in anul 1969 in Franta. Suntem o companie inovatoare, prezenta world-wide, ce furnizeaza tehnologii si servicii specializate in gestionarea fluxurilor digitale din domeniul sanatatii si B2B, precum si in crearea de software pentru afaceri destinate cadrelor medicale si profesionistilor din diferite domenii de activitate.





 

Valorile care ne anima in fiecare zi actiunile noastre, ale echipei Cegedim Service Center sunt: integritate, responsabilitate, respect si spirit de echipa.



Bazandu-se pe expertiza detinuta pe piata romaneasca datorita entitatilor Cegedim Customer Information si Cegedim RX prezente in Romania de peste 20 de ani, grupul a luat decizia de a crea la Bucuresti noul sau centru de servicii, Cegedim Service Center.

Infiintarea CEGEDIM SERVICE CENTER in ianuarie 2017 s-a realizat in acord cu nevoile de crestere a activitatilor grupului si a tinut cont de competentele lingvistice si operationale recunoscute si de potentialul de talente din domeniile IT din Romania. Aceasta noua entitate a adus oportunitatea de a dezvolta noi activitati pentru clientii din Franta sau de a le continua pe cele lansate deja in celelalte tari in care grupul e prezent.


 

 

Pentru noi oamenii sunt componenta de succes. De aceea, ne dorim ca toti cei care fac parte din echipa noastra sa isi gaseasca locul alaturi de noi, sa dispuna de tot ce le trebuie pentru a-si face jobul si sa aiba parte de un mediu de lucru placut, prietenos si dinamic, in care domina multiculturalitatea si proximitatea dintre manageri si echipe.



Pentru noi, oamenii sunt resursa cea mai importanta si componenta de succes a tuturor activitatilor. De aceea, ne dorim ca noii colegi sa se regaseasca alaturi de noi, sa dispuna de tot ce le este necesar pentru a-si face jobul si sa aiba parte de un mediu de lucru placut, prietenos si dinamic, in care domina multiculturalitatea si proximitatea dintre manageri si echipe.
Suntem atenti la cum se simt colegii la munca si venim in intampinarea lor cu diferite actiuni si activitati care sa ii dezvolte pe de-o parte, dar sa le si sporeasca « le bien-être ».
  • Oferim diverse traininguri pentru echipe, fie in Franta pentru preluare sau aprofundare de activitati, fie in Bucuresti pe partea de dezvoltare personala si profesionala, cum ar fi un program de leadership pentru cei ce au rol de coordonare a echipei, cursuri de franceza in parteneriat cu Institutul Francez, cursuri de Excel…
  • Mergem pe motto-ul « work is fun » si nu ratam momentele in care ne distram alaturi de colegii cu care lucram, fie ca este vorba despre aniversari, iesiri in oras in mini-teambuildinguri, sau de intalniri informale de comunicare a rezultatelor si a strategiei de business
  • Coeziunea unei echipe se vede atat in activitatea zilnica dar si in momentele in care spiritul de echipa e provocat. Asa ca suntem adeptii iesirilor de tip teambuilding « All together » prin care imbinam distractia cu actiunile caritabile

  • Promovam si stimulam wellbeing-ul la birou si avem un comitet care se ocupa de surprize lunare pentru echipa Cegedim, serband Ziua Frantei sau Ziua Internationala a Copilului, propunandu-ne sa ne relaxam la o sedinta de masaj sau facand clatite, realizand licitatii de prajituri sub deviza « Fa bine si razi » alaturi de ONG-uri in scop caritabil et on s’arrête pas ici J

« Mens sana in corpore sano » este deviza care ne-a mobilizat sa ne inscriem in Cegedim Heroes, o aplicatie ce « provoaca » angajatii Cegedim la diverse activitati sportive, caci sportul relaxeaza si binedispune.


 

In afara de diferitele actiuni pentru echipe pe care le facem, dam sansa la crestere alaturi de noi :
  • Investim in tineri si organizam programe de tip internship si pepiniera, special construite pentru a dezvolta competentele juniorilor
  • Prin scoala de expertiza pe care o punem la dispozitia colegilor interesati, oferim resursele si sutinerea necesare cresterii in competente si autonomie pentru a putea gestiona perimetre mai largi de activitate
  • Venim in sprijinul colaboratorilor Cegedim Service Center cu un pachet de beneficii in continua dezvoltare:
    • Oferim un cadru de lucru placut, cu toate instrumentele necesare si cu dotari care sa faciliteze activitatea
    • Punem accent pe stimularea performantei si oferim un sistem personalizat de bonusare a acesteia
    • Construim parcursuri de cariera, cu etape clare de acumulare sau aprofundare de competente si de recompensare a progreselor facute
    • Punem sanatatea pe primul plan si oferim un pachet de servicii medicale de top
    • Favorizam relaxarea prin cultura, punand la dispozitie beneficiul « Bookster », precum si accesul la biblioteca si mediateca Institutului Francez
    • Dreptul la concediu este esential si benefic, motiv pentru care incurajam concediile, oferind colegilor buget pentru vacanta
  •  
  • Incurajam diversitatea in activitate, motiv pentru care propunem polivalenta ce permite sa alternam sarcini de lucru specifice unor segmente de activitate diferite, spre exemplu back-office cu hotline
  • Promovam pozitiile deschise in primul rand catre echipe si crestem oamenii din intern, atat pe pozitii de coordonare (superviseur, team-leader), dar si pe roluri de experti in meserii (referent Qualité et Formation, referent metier).
  • Dam colegilor sansa la schimbare si posibilitatea descoperirii unor noi meserii, sustinand mobilitatea intre departamente

​​​​​​​​​​​​​​

Suntem constienti ca daca esti la inceput de drum, ai nevoie de o sansa care sa iti permita sa descoperi lumea profesionala. De aceea, mergand pe experienta anului 2018 si 2019, cand am lansat 2 programe de stagiu pentru studenti si absolventi, finalul anului universitar 2019-2020 a venit cu o noua sesiune de « CEGEDIM ACADEMY », pe care am desfasorat-o in aceast vara care a cuprins 3 programe de internship desfasurate sub deviza “Apprendre un métier @ Cegedim”:


Pepiniera Hotline – ce permite descoperirea unui mediu de lucru profesional, aprofundarea cunostintelor de limba franceza (atat scris, cat si oral), precum si deprinderea modului in care se gestioneaza relatia cu clientii;

Payroll School – ce ofera oportunitatea de a descoperi activitatea unui departament de resurse umane – salarizare si de a avea un prim contact cu notiuni de HR si de legislatie a muncii specifica Frantei;

Software configuration School – ce da posibilitatea invatarii procesului de parametrare si configurare a diferite softuri de tip HCM utilizate de clienti ai Cegedim din Franta.



 

In total, pe toate aceste 3 editii de vara, din cei 20 de stagiari, 14 au continuat alaturi de noi dupa finalizarea acestor programe, feedback-urile lor fiind pozitive.

Suntem de parere ca putem adapta programul celor 3 scoli incluse in Cegedim Academy la curricula scolara si la diferitele orare ale studentilor/masteranzilor. Mai mult, in continuare avem multe oportunitati de job si de dezvoltare in cadrul proiectelor noastre pentru viitorii absolventi. De aceea, anul 2021 va veni cu o noutate : incepand de acum vom lansa noi editii ale Cegedim Academy si in afara verii ! Daca esti interesat(a), nu ezita sa ne contactezi!

Dar asta nu este tot! Apreciem potentialul uman, valorile sanatoase si atitudinea constructiva si venim in intampinarea colegilor cu sau fara experienta profesionala in domeniile noastre de activitate si ajutam la punerea in valoare a competentelor acestora, construind PARCURSURI DE CARIERA personalizate si personalizabile.
In functie de abilitatile pe care le detin deja, dar si de cele pe care le pot capata in timp alaturi de noi, propunem potentialilor viitori colegi un traseu de cariera adaptat dorintelor de dezvoltare declarate si constatate.

 
BUCURESTI
Servicii&BPO

Joburi Cegedim Service Center:

Conseiller Relation Client CSM (Customer Success Management)

Cegedim Service Center
Partial Remote
BUCURESTI,
Aplica fara CV

Operator introducere date Targoviste

Cegedim Service Center
Partial Remote
Targoviste,

Consultant SRH+

Cegedim Service Center
Partial Remote
BUCURESTI,

Consultant Support SIRH

Cegedim Service Center
Partial Remote
BUCURESTI,

HR Specialist Jr

Cegedim Service Center
Partial Remote
BUCURESTI,

Java Backend Developer

Cegedim Service Center
BUCURESTI,

Locuri de munca Cegedim Service Center

Angajari Cegedim Service Center