Asistent administrativ Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent administrativ Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 05.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană organizată și responsabilă care să ni se alăture într-un proiect internațional.




    Pentru reușita în această misiune sunt necesare:
    • Cunoștințe de limbă franceză (minim B2);
    • Experiență în domeniul administrativ poate reprezenta un avantaj - dar nu este obligatorie;
    • Cunoștințe pachet Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint);
    • Atenție la detalii și responsabilitate;
    • Bune abilități de comunicare.

    Responsabilitati

    Responsabilități:

    • Gestionarea aspectelor administrative - organizare, implementare și raportare;
    • Actualizarea, verificarea și update-ul informațiilor despre angajații clientului francez, pe subiecte privind integrarea acestora , evaluările lor și persepectivele de evoluție profesională;
    • Menținerea legăturii cu clientul francez sau reprezentații clientului, telefonic și prin email.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Formare individuală prin feed-back-uri și coaching din partea responsabililor direcți;
    • Acces la traininguri și workshopuri interne sau internaționale;
    • Pachet salarial atractiv (salariu fix și beneficii) ;
    • Home office - în limitele agreate prin pachetul de beneficii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Iasi,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,