Asistent administrativ Resurse Umane

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 18.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană organizată și responsabilă care să ni se alăture într-un proiect internațional.




    Pentru reușita în această misiune sunt necesare:
    • Cunoștințe de limbă franceză (minim B2);
    • Experiență în domeniul administrativ poate reprezenta un avantaj - dar nu este obligatorie;
    • Cunoștințe pachet Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint);
    • Atenție la detalii și responsabilitate;
    • Bune abilități de comunicare.

    Responsabilitati

    Responsabilități:

    • Gestionarea aspectelor administrative - organizare, implementare și raportare;
    • Actualizarea, verificarea și update-ul informațiilor despre angajații clientului francez, pe subiecte privind integrarea acestora , evaluările lor și persepectivele de evoluție profesională;
    • Menținerea legăturii cu clientul francez sau reprezentații clientului, telefonic și prin email.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Formare individuală prin feed-back-uri și coaching din partea responsabililor direcți;
    • Acces la traininguri și workshopuri interne sau internaționale;
    • Pachet salarial atractiv (salariu fix și beneficii) ;
    • Home office - în limitele agreate prin pachetul de beneficii.