Receptionera
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Secom® active.Vezi toate job-urile Receptionera active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro |
Angajator: | Secom® |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.02.2019 |
Remote work: | On-site |
Compania Secom® este specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe. Cu o experiență de 13 ani, Secom® susține demersul medicinei integrative prin portofoliul cu peste 250 de produse naturale: suplimente alimentare și fito-dermatocosmetice, de calitate excepțională, care acoperă toate nevoile pentru sănătate și frumusețe.
Compania operează o rețea de 9 magazine în București, Brașov, Bacău, Iași, Ploiești și Timișoara și oferă programe de terapie complementară în cadrul Centrului de Medicină Integrativă. În prezent, echipa Secom® numără peste 130 de angajați la nivel național, însă atragem continuu oameni talentați și investim în dezvoltarea lor în cadrul companiei.
Capacitatea buna de organizare
Atentie la detalii si acuratete in demersurile intreprinse
Abilitati de comunicare verbala si in scris;
Capacitate buna de relationare;
Rapiditate in realizarea sarcinilor zilnice;
Asimilarea rapida a informatiilor necesare desfasurarii activitatii si aplicarea lor;
Cunostinte PC – pachetul Ms Office – nivel mediu;
Cunostinte de limba engleza – nivel conversational;
Experienta in Secretariat constituie un avantaj
Ofera suport informational si asigura protocolul pentru colaboratorii/candidatii care se prezinta la sediul central al companiei;
Gestioneaza programarile pentru salile de intalniri;
Raspunde de preluarea corespondentei/coletelor si de distribuirea acestora in cadrul companiei;
Preia si transmite apelurile telefonice;
Tine evidenta si organizeaza/arhiveaza documente conform cerintelor;
Desfasoara activitati de organizare si protocol (evenimente interne: sedinte, cursuri etc)
Reprezinta suport pentru celelalte departamente;
Pachet salarial motivant (tichete de masa, abonament de sanatate, bonus de performanta, prima de loialitate, reduceri aplicate la produsele companiei etc);
Mediu de lucru organizat si placut;
Posibilitate de dezvoltare profesionala;
Compania asigura transport de la metrou (Pipera) catre sediul central (Tunari) si inapoi, la finalul programului;
Program de lucru: 09.00-17.30 (L-V).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Director Vanzari Aplica fara CV | |
Area Sales Manager Aplica fara CV | |
Farmacist in Bucuresti si Ilfov Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (9) |
Raporteaza eroarea la