Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Gradinita Copiii Montessori active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Gradinita Copiii Montessori
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.11.2019
    Remote work: On-site

    Cerinte de baza:

    • Intelegerea organizarii eficiente, incluzand programarea, prioritizarea si gestionarea situatiilor conform necesitatilor
    • Disponibilitatea si abilitatea de a comunica lejer, profesional si in termenii valorilor companiei in orice situatie (interna sau externa)
    • Abilitatea de a recruta personalul pentru pozitii diverse din cadrul companiei si a gestiona formarile de personal
    • Usurinta in a colabora cu managementul dar si capacitatea de a dezvolta mai departe proiectele decise
    Abilitati avansate:
    • Abilitatea de a executa sarcini multiple intr-un timp dat (prioritizare, organizare etc.)
    • Intelegerea conceptelor si tehnicilor de lucru in echipa
    • Cunostinte despre time – management si inventory – management
    • Gandire critica
    Cunostinte necesare:
    • Office – nivel superior de operare
    • Limba engleza fluent
    • Cunsotinte despre Social Media
    Avantaj - poate creste oferta salariala de baza (unul sau mai multe dintre criteriile de mai jos)
    • SAGA, REVISAL
    • Contabilitate primara
    • Atestat de inspector de resurse umane
    • Disponibilitate pentru deplasare intre sediile companiei sau in delegatie in tara/strainatate
    • Experienta in managementul educational
    • Grad didactic II
    • Specializare ca educator/ invatator
    Studii necesare: Studii superioare in unul din domeniile: management, marketing, comunicare, educatie, psihologie/sociologie, filologie sau orice alt domeniu care poate aduce plus valoare rolului.  
    Asistentul lucreaza indeaproape cu managerul in recrutarea personalului sau incheierea contractelor, in organizarea formarilor profesionale ale personalului, interne sau externe. Mentine o comunicare activa intre membrii echipei extinse Copiii Montessori si Manager prin preluarea prompta a mesajelor din interiorul echipelor si solutionarea lor impreuna cu Managerul.

    Customer Service – Asistentul reprezinta imaginea companiei in fata clientilor (familiilor), este prima persoana din management care ia contact cu clientii nostri. Acesta este responsabil de comunicarea cu familiile, gestionand contractele cu familiile comunitatii de la prima solicitarea a acestora si pana la finalizarea contractului, adresand si rezolvand cererile clientilor, explicand noilor famillii valorile, procedurile si politica noastra interna.
    Raspunde solicitarilor clientilor (familiilor) existenti prompt si mentine relatia de comunicare cu acestia.
    Se considera plus: Factureaza si urmareste situatia financiara a fiecarui client si notifica managementul cu privire la situatia veniturilor lunare.

    Achizitii interne – Asistentul gestioneaza relatia cu furnizorii nostri, preluand de la manager contractele negociate, organizand comenzile, urmarind livrarea acestora completa si corecta in termenii contractuali. Urmareste comenzile si termenii de livrare, inregistreaza facturile si pregateste documentele contabile pentru contabil lunar.
    Organizarea si urmarirea evenimentelor interne/externe – Asistentul lucreaza alaturi de
    manager in planificarea evenimentelor interne, se ocupa de organizarea optima a acestora,
    incluzand aici gestionarea resurselor/furnizorilor pentru organizare, protocolul intern,
    promovarea catre clienti sau follow-up in urma evenimentelor.

    Social Media – Asistentul va gestiona pagina de facebook si pagina web a companiei, asigurandu-se ca toate evenimentele sunt promovate conform planificarii.
    BENEFICII
    - program de lucru flexibil
    - pachet salarial motivant
    - bonuri de masa
    - masa zilnica asigurata
    - programe de dezvoltare personala si formare profesionala
    - posibilitatea de a face parte dintr-un proiect cu impact real si fundamental in evolutia societatii: educatia timpurie
    - posibilitatea de a face parte dintr-o echipa minunata :)

     

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    3500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (115)