Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.07.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    • Studii superioare;
    • Experienta min. 2 ani intr-o pozitie similara;
    • Excelente abilitati de comunicare, adaptabilitate, problem solving skills;
    • Limba Engleza nivel avansat
    • Bune cunostinte de utilizare generala a computerului;

    Responsabilitati

    • Raspunde la apelurile telefonice derulate in intervalul orar: 8:30 – 17:00 si directioneza aceste apeluri catre destinatari;
    • Primeste vizitatorii in sediul companiei;
    • Este responsabil de organizarea de evenimente;
    • Este responsabil de activitati de PR;
    • Ofera suport logistic pentru deplasarile asociatilor (rezervari, aranjamente de calatorie, vize, etc);
    • Mentine registrul de contracte (altele decat cele de munca) al Mars Romania;
    • Mentine o baza de date cu contactele de afaceri ale partenerilor companiei;
    • Asigura funcționarea fără probleme a biroului (echipamente de birou, reparații, comenzi, mediul de lucru, politica Clean Office etc.)
    • Negociază cu furnizorii și construiește relații reciproce, creează comenzi de achiziție și încadrează comenzi de lucru, controlează facturile în timp util și precis.

    • Incarca facturile in fluxul intern.
    • Persoană de contact pentru comunicarea cu proprietarul și serviciile de mentenanță al proprietății.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Abonament medical
    • Asigurare de viata
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (19)