Customer Collaboration Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PepsiCo active.


Vezi toate job-urile Customer Collaboration Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: PepsiCo
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.02.2019
    Scurta descriere a companiei


    PepsiCo products are enjoyed by consumers more than one billion times a day in more than 200 countries and territories around the world. PepsiCo generated more than $64 billion in net revenue in 2018, driven by a complementary food and beverage portfolio that includes Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker and Tropicana. PepsiCo's product portfolio includes a wide range of enjoyable foods and beverages, including 22 brands that generate more than $1 billion each in estimated annual retail sales.

    Guiding PepsiCo is our vision to Be the Global Leader in Convenient Foods and Beverages by Winning with Purpose. “Winning with Purpose” reflects our ambition to win sustainably in the marketplace and embed purpose into all aspects of the business.

    Cerinte

    Studii superioare;
    Experienta profesionala: minim 2 ani in domeniul logisticii;
    Cunostinte limba engleza: nivel mediu;
    Cunostinte operare PC: pachetul Microsoft Office, in special Excel;
    Abilitati puternice de comunicare;
    Rezistenta la stres;
    Mentalitate de membru de echipa, abilitatea de a colabora cu membri din diverse departamente si cu diverse functionalitati;
    Orientat spre solutionarea problemelor.

    Responsabilitati

    Primeste si introduce in sistem toate comenzile pentru un anumit numar de clienti (inclusiv sampling-uri, redemptii, comenzi gratuite);
    Responsabil pentru acuratetea datelor introduse in sistem, verifica si evita comenzile si liniile duplicate, Responsabil cu respectarea fluxului de procesare al comenzilor si a rutinelor stabilite ;
    Intelege metodele si frecventa de comanda a clientilor din portofoliu si foloseste cu eficienta unelete puse la dispozitie pentru a evita erorile de procesare;
    Intelege alertele furnizate de sistem la procesarea comenzilor si orice alta eroare intalnita pe fluxul de procesare al comenzii, Intreprinde actiuni corective pentru a solutiona eventualele erori;
    Are vizibilitate asupra stocului pentru comenzile procesate si anunta Customer Collaboration Specialist pentru a gasi solutii;
    Modifica/Optimizeaza comenzile in sistem conform informatiilor primite de la Customer Collaboration Specialist sau alti colegi implicati in fluxul de procesare (Transport; Planning, Depozit Vanzari etc) pentru a ajuta la eficientizarea operatiunilor logistice;
    Foloseste procedura de rejectare a liniilor de comenzi pentru a inregistra corect toate modificarile la nivel de comanda;