Manager departament transport - Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager departament transport - Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Cautam o persoana  cu experienta manageriala, cu un nivel de limba franceza si engleza avansat si cu abilitati foarte bune de comunicare, care sa coordoneze departamentul de transport localizat la sediul nostru din Bucuresti.



     



    Profilul cautat:



     



    - Experienta in people management/ coordonare direct de persoane (minimum 3 ani) ;



    - Experienta in recrutare, selectie, training si coaching, transmitere de feed-back-uri persoanelor din subordine cat si in motivarea acestora;



    - Un nivel avansat de limba franceza dar si de limba engleza (nivel minimum B2) ;



    - Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Word)  si experienta in raportarea rezultatelor catre top management;



    - Abilitatea de a comunica si de a relationa cu diferiti clienti internationali;



    - Abilitati bune de comunicare si flexibilitate;



    - Disponibilitate pentru deplasari ocazionale la sediul clientului nostru din Franta;



    - Experienta in transport si logistica poate reprezenta un avantaj;



    - Cunoașterea programului SAP poate reprezenta un avantaj, insa nu este obligatorie;

    Responsabilitati

    - Coordonarea departamentului de transport cat si a persoanelor din departament;



    - Implicare în recrutarea și training-ul membrilor echipei;



    - Monitorizarea obiectivelor individuale și colective);



    - Organizarea de întâlniri cu membrii echipei pentru evaluare si motivarea acestora;



    - Raportarea rezultatelor echipei catre managementul companiei cat și catre clientul francez ;



    - Menținerea unei colaborari permanente cu clientul francez ;

    Alte informatii

    Beneficii :


     


    - Formare nationala si internațională ;


    - Mediul de lucru creativ și tânăr;


    - Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu international ;


    - Pachet salarial atractiv ;


    - Home office ;