Customer Satisfaction Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MachTeam Soft active.


Vezi toate job-urile Customer Satisfaction Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: MachTeam Soft
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Compania Machteam Soft, unul dintre cei mai importanti jucatori din internetul romanesc, face parte din grupul american de investitii New Century Holdings, cu sediul central in New York si care desfasoara operatiuni in intreaga lume. New Century Holdings este prezent pe piata romaneasca inca din 1994 si detine participatii la peste 300 de companii romanesti din diverse domenii de activitate: grupul Vel Pitar, Libra Bank, etc.

    Machteam Soft recunoaste ca angajatii sunt motorul succesului sau si, de aceea, are o echipa de peste 40 de profesionisti a caror performanta este recompensata prin oportunitatea de a imparti realizarile companiei. Cautam oameni pasionati, motivati, cu o puternica dorinta de autodezvoltare si care vor sa accelereze trendul crescator al proiectelor noastre. Daca iti doresti ca realizarile tale sa ajunga la cei 3.5 milioane de utilizatori romani care viziteaza in fiecare luna site-urile noastre, esti persoana potrivita pentru noi.

    Cerinte

    O sa ne placa de tine daca:

    - Ai minim 1 an experienta in relatiile cu clientii
    - Cunostintele de online si experienta in call center reprezinta avantaje
    - Esti o persoana organizata, cu foarte bune aptitudini de comunicare si atitudine optimista
    - Orientarea spre client si rezolvarea problemelor sunt o prioritate pentru tine

    Responsabilitati

    Ce vei avea de facut?

    - Asistenta si consiliere privind utilizarea serviciilor din portofoliul companiei
    - Preluarea apelurilor telefonice/email-urilor primite de la clienti si oferirea de informatii corecte si complete legate de serviciile din portofoliul companiei
    - Tratarea reclamatiilor si feedback-ului, precum si comunicarea cu celelalte departamente, in vederea rezolvarii solicitarilor venite de la clienti
    - Implicarea in programe de fidelizare si monitorizarea nivelului de satisfactie al utilizatorilor
    - Crearea de propuneri privind imbunatatirea experientei si cresterea satisfactiei clientilor actuali si potentiali

    Ce iti oferim?

    - Oportunitati reale de dezvoltare personala si profesionala alaturi de o echipa energica si muncitoare
    - Pachet salarial motivant si posibilitati de bonusare in functie de performante
    - Training-uri si resurse educationale de imbunatatire a aptitudinilor si cunostintelor
    - Tichete de masa si tichete cadou
    - Posibilitatea dezvoltarii profesionale si personale intr-un domeniu de viitor prin intermediul unor proiecte online complexe
    - Oportunitati de socializare si iesiri in oras pentru construirea si consolidarea relatiilor cu membrii echipelor
    - Acces gratuit la sala de fitness, sedinte de masaj saptamanale si sala de mese

    Alte informatii

    Hai sa ne cunoastem, daca esti curios, optimist, pro-activ!
    Depinde doar de tine daca, la sfarsitul celor trei luni de proba, te alaturi echipei noastre!