Contabil Junior

Angajator: Intrum Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    Intrum is the industry-leading provider of Credit Management Services with a presence in 24 markets in Europe. Intrum helps companies prosper by offering solutions designed to improve cash flows and long-term profitability and by caring for their customers. To ensure that individuals and companies get the support they need to become free from debt is one important part of the company’s mission. Intrum has more than 8,000 dedicated and empathetic professionals who serve more than 100,000 companies across Europe. In the 12 months ending March 2017, pro-forma revenues amounted to EUR 1,352 million. Intrum is headquartered in Stockholm, Sweden and the Intrum share is listed on the Nasdaq Stockholm exchange. For further information, please visit www.intrum.com.

    Cerinte

    • Studii superioare economice;
    • Minim 1 an experiență în domeniul financiar - contabil;
    • Cunostințe de contabilitate și de legislație contabilă;
    • Abilități foarte bune de operare calculator – pachetul Microsoft Office, programe de contabilitate;
    • Limba engleză - nivel mediu;
    • Persoană organizată, cu bune abilități de prioritizare, gândire analitică și sintetică;
    • Bună capacitate de comunicare și disponibilitate pentru învătare și dezvoltare.

    Responsabilitati

    • Asigură evidenţa și înregistrarea obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe;
    • Asigură evidenţa contractelor de leasing şi a ratelor lunare de plată;
    • Înregistrează în programul de evidenţă contabilă facturile primite de la furnizori;
    • Înregistrează în programul de evidenţă contabilă facturile emise de către clienţi;
    • Verifică datele din aplicația utilizată şi întocmeşte fişierul de import pentru procesarea încasărilor;
    • Verifică extrasele bancare şi înregistrează în evidenţele contabile încasările şi plăţile;
    • Înregistrează în programul de evidenţă contabilă operaţiunile înscrise în registrul de casă;
    • Întocmeşte situaţii şi rapoarte financiar-contabile la cererea superiorilor;
    • Îndosariază cronologic orice document contabil şi urmăreşte arhivarea corectă a acestora conform legislaţiei în vigoare.