Contabil Junior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Intrum Romania active.


Vezi toate job-urile Contabil Junior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Intrum Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    About our company

    As a market-leading credit management company, Intrum has wide-ranging expertise in debt collection services, and we do business in 24 countries in Europe plus Latin America (Brazil). We have more than 9,000 experienced employees in our group.As a result, we have a unique geographical size and scope. With market leadership however, comes with a great responsibility. We see ourselves as role models within our industry and have both the opportunity and responsibility to set new standards and change the way people perceive credit management. Through ethical and sustainable business practices we want to become the true benchmark of our industry.

    Through Intrum’s wide range of credit management services, including financial and collecting services we help companies prosper by improving cash flow, increasing liquidity and minimizing risk. We make trade simple, safe and fair, by making sure that companies get paid while helping people getting out of debt. This is how we contribute to a sound economy for society, companies and individuals.

    Cerinte

    • Studii superioare economice;
    • Minim 1 an experiență în domeniul financiar - contabil;
    • Cunostințe de contabilitate și de legislație contabilă;
    • Abilități foarte bune de operare calculator – pachetul Microsoft Office, programe de contabilitate;
    • Limba engleză - nivel mediu;
    • Persoană organizată, cu bune abilități de prioritizare, gândire analitică și sintetică;
    • Bună capacitate de comunicare și disponibilitate pentru învătare și dezvoltare.

    Responsabilitati

    • Asigură evidenţa și înregistrarea obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe;
    • Asigură evidenţa contractelor de leasing şi a ratelor lunare de plată;
    • Înregistrează în programul de evidenţă contabilă facturile primite de la furnizori;
    • Înregistrează în programul de evidenţă contabilă facturile emise de către clienţi;
    • Verifică datele din aplicația utilizată şi întocmeşte fişierul de import pentru procesarea încasărilor;
    • Verifică extrasele bancare şi înregistrează în evidenţele contabile încasările şi plăţile;
    • Înregistrează în programul de evidenţă contabilă operaţiunile înscrise în registrul de casă;
    • Întocmeşte situaţii şi rapoarte financiar-contabile la cererea superiorilor;
    • Îndosariază cronologic orice document contabil şi urmăreşte arhivarea corectă a acestora conform legislaţiei în vigoare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (108)